17
چهار شنبه 26 آبان 1400
شماره 8364
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مربی دلخواه‌تان را اسم ببرید

اگر همین امروز دراگان اسکوچیچ از تیم ملی اخراج شود...
یادداشت
بهروز رسایلی| یورش‌های بی‌وقفه و همه‌جانبه منتقدان و پیشکسوتان به سرمربی تیم ملی همچنان ادامه دارد. در فاصله 2 بازی با لبنان و سوریه، سهمیه حمله به او از سوی دست‌کم 20 چهره نامدار فوتبال ایران حفظ شد.
ویژه
لیگ برتر
محمدرضا آزادی یکی از مهاجمان استقلال است که پشت ترافیک شدید این خط باقی مانده. آزادی باید با 2 فوروارد خارجی استقلال، قاسمی‌نژاد، مطهری و آرمان رمضانی رقابت کند.
یحیی گل‌محمدی در 2سال اخیر هرگز در چنین موقعیتی قرار نگرفته بود؛ جایی که ناچار شود پرسپولیس را از برزخ بیرون بکشد و جایگاه خودش را به عنوان بهترین سرمربی ایرانی موجود تثبیت کند.
لیگ برتر والیبال به هفته هشتم رسیده اما نحوه برگزاری مسابقات و کیفیت بازی‌ها بعضی‌ از والیبالی‌ها - به‌خصوص مربیان - را راضی نکرده است.
دیروز ساعاتی پیش از بازی ایران و سوریه این شایعه در محافل رسانه‌ای مطرح شد که شاید علی دایی، چهره سرشناس فوتبال ایران روی نیمکت تیم ملی سوریه جانشین نزار محروس شود.
در کیفیت و توانایی‌های مهدی طارمی هیچ تردیدی نیست، اما حقیقت آن است که آمار گلزنی او در تیم ملی را هم نمی‌توان «خارق‌العاده» دانست.

یک نفس تا جام جهانی

ایران و کره‌جنوبی 3گل به سوریه و عراق زدند و به صعود نزدیک‌تر شدند مجوز حضور ما در قطر صادر شده و در بهمن‌ماه امضا خواهد شد
تیم ملی فوتبال ایران در گروهA مقدماتی جام‌جهانی ششمین بازی‌اش را هم با یک پیروزی راحت پشت سر گذاشت و صعودش را به قطر تا حدود بسیار زیادی قطعی کرد.
دوست ندارم به تیم ملی بروم

دوست ندارم به تیم ملی بروم

گفت‌وگو با زهرا علیزاده، ستاره مسابقات فوتبال باشگاه‌های آسیا ؛ دختری که آرزویش رسیدن به یک تیم معتبر اروپایی است اما دعوت تیم‌ملی را رد می‌کند
زهرا علیزاده بازیکن عجیبی است؛ او که از روستاهای یاسوج به فوتبال ایران معرفی شده، دوست ندارد دیده شود!
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

پلی‌آف داغ‌تر از جام جهانی

بعد از پرتغال، قهرمان یورو2016، ایتالیای قهرمان یورو2020 هم نتوانست جواز صعود مستقیم به جام‌جهانی2022 را به دست آورد و به‌اجبار به پلی‌آف تبعید شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8364
تمرینات تیم ملی بسکتبال برای پنجره اول مسابقه‌های انتخابی جام‌جهانی2023 در جریان است. 18بازیکن، ترکیبی از جوانان و باتجربه‌های تیم را تشکیل داده‌اند.