21
چهار شنبه 26 آبان 1400
شماره 8364
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌دنبال سقوط زنی به همراه کودکش به درون گودالی که ناگهان زیر پایشان در یکی از پیاده‌روهای کرمانشاه سبز شد، دادستان دستور تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به این حادثه را صادر کرد.
پیگیری
خواننده معروف محلی یاسوج که پس از حادثه انفجار گاز در خانه‌اش دچار سوختگی شدید شده بود پس از 11روز جدال با مرگ روی تخت بیمارستانی در شیراز به کام مرگ رفت.
فیلم‌هایی که مرد جوان از صعودش به توچال منتشر کرده بود، راز او را فاش کرد

مرد گمشده توچال سر از خارج درآورد

وقتی 3شبانه‌روز تلاش و جست‌وجوی تیم‌های امدادی برای پیدا کردن فردی که گفته می‌شد در ارتفاعات توچال گم شده است به نتیجه نرسید، امدادگران به ماجرا مشکوک شدند و با حضور پلیس معلوم شد که این فرد گم نشده بلکه از کشور خارج شده است.

مرگ دردناک کودک 8ساله داخل خودرو

مرد جوان وقتی با اصرار پسرش برای ماندن در داخل ماشین روبه‌رو شد، او را درحالی‌که بخاری ماشین نیز روشن بود تنها گذاشت، اما نیم ساعت بعد که به آنجا برگشت با صحنه‌ای هولناک روبه‌رو و دنیا روی سرش خراب شد.
موبایل‌قاپی با پای مصنوعی
سارق سابقه‌دار که در جریان نخستین دستگیری یک پایش را از دست داده بود، پس از آزادی با پای مصنوعی راهی سرقت می‌شد.
طرحی که قرار است شهرداری تهران برای دستفروشان اجرا کند خدمتی به قشر ضعیف و مستضعف است که بسیاری از آنها آبرودار هستند و به‌دلیل ضعف اقتصادی مجبور به دستفروشی هستند.

صدای معلمان نیاز به بازخوانی دارد

یادداشت
پیش از معرفی نخستین گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش توسط رئیس دولت سیزدهم شاید کمتر کسی پیش‌بینی و یا باور می‌کرد که هر دو گزینه سیدابراهیم رئیسی با پاسخ منفی و قاطع مجلس شورای اسلامی روبه‌رو شوند، مجلسی که به اذعان بسیاری با دولت مستقر در بسیاری از وجوه مشابهت و تجانس دارد.