22
چهار شنبه 26 آبان 1400
شماره 8364
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با انجام و ادامه پرشتاب واکسیناسیون، کنسرت‌های موسیقی فعالیت خود را از سر می‌گیرند و این در حالی است که محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اعلام کرده که برگزاری کنسرت‌ها از اول آذر شروع می‌شود.
پلان
اصغر فرهادی سرانجام از اسرار چگونگی شکل‌گیری ایده ساخت فیلم «قهرمان» پرده برداشت.اصغر فرهادی در گفت‌وگو با ددلاین در جریان برگزاری رویداد «فصل جوایز لس‌آنجلس»  فاش ساخت که ایده ساخت فیلم قهرمان زمان زیادی ذهنش را به‌خود مشغول کرده بود و مدت طولانی تمرین ذهنی و مرور وقایع و رویدادهای دنیای واقعی باعث شده فیلمنامه قهرمان به فیلمی که مورد تمجید منتقدان قرار گرفته تبدیل شود.

منتظر یک دعوت هستم

گفت‌وگو با محمد احصایی درباره تحریر و چاپ قرآن دست‌نویس
محمد احصایی نیم‌قرن است که در زمینه خوشنویسی، نقاشی و گرافیک فعالیت می‌کند. احصایی علاوه‌بر اینکه هنرمند ملی است می‌توان گفت یکی از هنرمندان بین‌المللی است که آثارش در جهان شناخته شده است.
پهنه رودکی میزبان جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

پهنه رودکی میزبان جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

دبیر اجرایی بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی گفت: آثار بخش آیین‌ها و بازی‌ها، خیمه‌شب‌بازی و نقالی در پهنه رودکی اجرای زنده خواهند داشت.
مل گیبسون، اسلحه مرگبار 5 را می‌سازد
مل گیبسون، اسلحه مرگبار 5 را می‌سازد
مل‌گیبسون بازیگر، کارگردان و تهیه کننده‌ای که بیش از 30سال قبل در نخستین فیلم «اسلحه مرگبار» بازی کرده بود، قرار است فیلم «اسلحه مرگبار 5» را که به‌احتمال زیاد آخرین فیلم از این سری فیلم‌های اکشن خواهد بود، کارگردانی کند.