• چهار شنبه 26 آبان 1400
  • الأرْبِعَاء 11 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Nov 17

لغو احتمالی ممنوعیت تردد شبانه

هیچ‌کس موافق ادامه طرح نیست اما به‌نظر می‌رسد هر کدام از نهادها توپ را در زمین نهاد دیگر می‌اندازند
خیابان دیگر شباهتی به پاییز سال گذشته ندارد. در روزهای ابتدایی این طرح ساعت به 9شب نرسیده خیابان از ماشین‌ها خالی می‌شد و سکوت جای همه هیاهوها را می‌گرفت اما حالا دیگر این محدودیت هم مثل سایر محدودیت‌ها به نوعی از معنا تهی شده‌است.

قبض مالیات پشت در خانه‌های لوکس

سازمان امورمالیاتی آیین‌نامه دریافت مالیات از خانه‌ها و باغ‌ویلاهای لوکس را، ۴۰ روز پس از تصویب در هیأت وزیران، برای اجرا ابلاغ کرد. با اجرای این آیین‌نامه، خانه‌ها و باغ‌ویلاهایی که ارزش روز آنها بالاتر از 10میلیارد تومان باشد، به‌صورت پلکانی مشمول پرداخت مالیات بر دارایی سالانه هستند.

صدای معلمان نیاز به بازخوانی دارد

پیش از معرفی نخستین گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش توسط رئیس دولت سیزدهم شاید کمتر کسی پیش‌بینی و یا باور می‌کرد که هر دو گزینه سیدابراهیم رئیسی با پاسخ منفی و قاطع مجلس شورای اسلامی روبه‌رو شوند، مجلسی که به اذعان بسیاری با دولت مستقر در بسیاری از وجوه مشابهت و تجانس دارد.

مرد گمشده توچال سر از خارج درآورد

وقتی 3شبانه‌روز تلاش و جست‌وجوی تیم‌های امدادی برای پیدا کردن فردی که گفته می‌شد در ارتفاعات توچال گم شده است به نتیجه نرسید، امدادگران به ماجرا مشکوک شدند و با حضور پلیس معلوم شد که این فرد گم نشده بلکه از کشور خارج شده است.

چهره‌شناسی گزینه سوم وزارت آموزش و پرورش

«مسعود فیاضی» دومین گزینه وزارت آموزش و پرورش پس از «حسین باغگلی» نتوانست رأی اعتماد را از مجلس کسب کند و او نیز از تصدی پست وزارت آموزش و پرورش جا ماند تا یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور تا معرفی گزینه پیشنهادی دیگری، بدون وزیر به‌کار خود ادامه دهد.
شهردار تهران از پروژه ساماندهی اراضی روسطحی خطوط ریلی تهران- تبریز در جنوب پایتخت بازدید کرد

ساخت باغ‌راه جنوب تهران سرعت گرفت

صبح دیروز شهردار تهران از پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهراس بازدید کرد؛ پروژه ساماندهی اراضی روسطحی خطوط ریلی تهران- تبریز که در 2منطقه 17و 18در حال انجام بوده و بخشی از آن در اختیار مردم قرار گرفته است.

تخفیف زمستانی برای رونق ساخت‌وساز