17
یکشنبه 9 آبان 1400
شماره 8349
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سری‌آ داغ‌تر است

پیش بازی
لیگ‌های داخلی کشورهای اروپایی به‌دلیل در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان در وسط هفته، بازی‌های مهم خود را روز شنبه برگزار کردند. برای امروز و امشب مسابقه زیادی باقی نمانده، اما بعضی از همانها هم قابل پیگیری است و جذابیت دارد.
ویژه
تیم پرسپولیس فردا در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که در 2 هفته ابتدایی قلدرترین تیم لیگ در نبردهای تن‌به‌تن بوده است.
باشگاه پرسپولیس یک بیانیه شدیداللحن داده که معلوم نیست علیه کیست و در چه موردی است. فقط معلوم است نویسنده‌اش خیلی عصبانی بوده!
4روز بعد از حضور رودی ژستده در ایران، باشگاه استقلال با این مهاجم بنینی‌تبار فرانسوی قرارداد 2ساله امضا کرد تا بعد از کوین یامگا، استقلال از دومین بازیکن خارجی‌اش رونمایی کند.
سمیرا ایمانی در اروپا مربیگری می‌کند. در این سال‌ها کم نبوده‌اند مربیانی که از والیبال ایران راهی کشورهای دیگر شده‌اند و حتی در لیگ‌های اروپایی هم مربیگری کرده‌اند اما ایمانی نخستین زنی است که به‌عنوان مربی والیبال به اروپا می‌رود. مقصد ایمانی آشناست؛ پورتوی پرتغال باشگاهی که مهدی طارمی را در تیم فوتبالش دارد. ایمانی در گفت‌وگو با همشهری تأکید می‌کند که نه به‌عنوان سرمربی بلکه با سمت دستیاری با پورتو قرارداد دارد.
تیم ملی امید ایران امروز در آخرین بازی از مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف تاجیکستان می‌رود. این بازی از ساعت17:30 به‌وقت تهران در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می‌شود و 2تیم 6امتیازی گروهB رقابت نزدیکی برای صعود به مرحله بعدی خواهند داشت.
آرسنال همچنان روی دور است. پس از شکست 5 بر صفر مقابل منچسترسیتی و تحمل 3‌باخت پیاپی در 3‌مسابقه ابتدای فصل، آرسنال با آرتتا به‌خودش آمد و بقیه بازی‌ها را غیراز 2 بار که مساوی کرد، همه را برد.

گیتار ارسلان، آواز دانیال

استقلال با گل مطهری نیم ساعت صدرنشین لیگ بود اما سپاهان با درخشش دوباره اسماعیلی‌فر بالاخره گلش را زد و به صدر برگشت
هفته سوم از لیگ برتر فوتبال ایران دیشب آغاز شد و در 4بازی برگزارشده 2 میزبان و 2 میهمان به پیروزی رسیدند.
ماکت طارمی در پرسپولیس

ماکت طارمی در پرسپولیس

در مورد مهدی عبدی که اگر زحمت بکشد، خیلی بهتر از اینها خواهد شد
مهدی عبدی فصل گذشته 4‌ماه موفق به گلزنی نشد تا خیلی‌ها از او قطع امید کنند.
شباهت دمبله و رمزی
شباهت دمبله و رمزی
نحسی بازیکن همیشه مصدوم بارسا دامن کومان را گرفت
خوب شدن مصدومیت عثمان دمبله مثل گل زدن آرون رمزی نحس است. رمزی هروقت گل می‌زند، یک فرد مشهور در جهان می‌میرد و دمبله هم هر زمان برای بازگشت از مصدومیت طولانی آماده می‌شود.
مسی شانس آورد که مهلت رای‌گیری برای توپ طلا به پایان رسیده، وگرنه با عملکردش در این فصل حسابی از صدر نامزدهای لیست فاصله می‌گرفت.

قهرمان تنها

با یک پیروزی دشوار در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس 6 امتیازی شد و کنار سایر مدعیان در بالای جدول رده‌بندی ایستاد.

جدول 8349

جدول 8349

نباشی، وینی هست

گزارش بازی
رئال مادرید پس از نتیجه ناامیدکننده‌ای که در بازی خانگی مقابل اوساسونا گرفت و نتوانست به این تیم گل بزند، در یک بازی خارج از خانه تساوی بدون گل هفته قبل را جبران کرد؛ درست مثل بازی خارج از خانه قبلی که در ال‌کلاسیکو و زمین بارسلونا برگزار شد و رئال توانسته بارسا را هم مثل الچه 2بر یک ببرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هر چند قرار است عنقریب کارلوس آلبرتوی کوبایی هم به جمع خودروسازان پیکان بپیوندد ولی بعد از چند سال که از حضور بازیکنان سرشناسی چون کواچ، ورمیگلوو لوکاس زیگالدو در مسابقات باشگاهی ایران می‌گذرد، چشم دوستداران والیبال به یک والیبال‌باز حرفه‌ای در لیگ ایران روشن شده است.
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی