21
یکشنبه 9 آبان 1400
شماره 8349
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسئولیت اجتماعی بخش سلامت مغفول مانده است

یادداشت
بیش از 3 سال است که وزارت بهداشت در حوزه‌های اجتماعی متولی ندارد و اقداماتی از جمله افزایش آگاهی، مسئولیت‌پذیری، توانمندی و مشارکت ساختارمند و فعالانه فرد، خانواده و جامعه در تامین، حفظ و ارتقای سلامت با استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای کشور تحت نظارت بخش اجتماعی وزارت بهداشت، دچار خلأ شده است
ویژه
حدود 20روز قبل برای گرفتن گواهی عدم‌سوء‌پیشینه برای احراز شغلی که قرار است در آن مشغول به‌کار شوم، ‌مراجعه کردم و طبق روال قرار بود طی 3 تا 5 روز گواهی آن از طریق پست به دستم برسد.
پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان ساماندهی زباله‌های دربند در ستون با مردم روز 10شهریورماه روابط‌عمومی منطقه یک شهرداری تهران پاسخ داده است:
10دانش‌آموز و معلم در حادثه ریزش دیوار مدرسه‌ای در علی‌آبادکتول مصدوم شدند

آوار دیوار مدرسه بر سر دانش‌آموزان

ریزش دیوار مدرسه‌ای در علی‌آبادکتول 10معلم و دانش‌آموز را زیر آوار گرفتار و آنها را تا یک‌قدمی مرگ پیش برد اما این حادثه با حضور به‌موقع نیروهای امدادی و نجات حادثه‌دیدگان به‌خیر گذشت.

جزئیات 3جنایت در آخر هفته پایتخت

در آخرین روز هفته پایتخت، یک زن و دو مرد در 3حادثه مختلف به قتل رسیدند و پلیس و بازپرس جنایی تهران راهی ماموریت‌های مختلف شدند.
طرح ضربتی برای برخورد با سارقان کیف و موبایل
رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف قاپ و موبایل قاپ خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با مجرمانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، مماشات نخواهد کرد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از مرگ ۳نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در اردبیل خبر داد.