17
یکشنبه 4 مهر 1400
شماره 8324
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آقای ناامید

محمد مومنی، عضو جدید هیأت‌مدیره استقلال از خجالت خریدها و مخصوصا سلمانی درآمده بود
کادر مدیریتی جدید استقلال معرفی شده و بین اعضای هیأت‌مدیره، نام محمد مومنی هم به چشم می‌خورد.
ویژه
بارسلونا در 7‌بازی رسمی آخر خود در خانه تنها 2‌پیروزی کسب کرده است.
تاریخ‌سازی تیم ملی هندبال زنان کامل نشد. آنها که برای نخستین‌بار سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را گرفته‌اند، دیروز نتوانستند روی سکوی آسیایی بروند.
داربی اصلی لندن ساعت 19:30امشب بین 2 دشمن قدیمی یعنی آرسنال و تاتنهام در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم شرایطی متفاوت اما حساسی را سپری می‌کنند.
تیم والیبال جوانان ایران دیشب آخرین بازی مرحله گروهی‌اش را انجام داد اما یک شب قبل‌تر و در میدانی سخت‌تر، از راهیابی به جمع 8تیم برتر جهان بازمانده بود.
به فاصله چند ساعت پس از آنکه اسکوچیچ از مهاجمان تیم ملی تمجید کرد و آنها را لایق بازی در رئال مادرید دانست، مهدی طارمی در دقیقه9بازی این هفته تیمش، یکی از زیباترین گل‌های فصل را با پیراهن شماره9 پورتو وارد دروازه ژیل ویسنته کرد.
می‌گویند اگر می‌خواهی کریستانو رونالدو را زجرکش کنی، باید وقتی او هنوز در زمین مسابقه دیده می‌شود، پنالتی تیم را به بازیکن دیگری بدهی. این اتفاق روز گذشته در لیگ برتر انگلیس برای کریستیانو رخ داد.

زنان شگفت انگیز

تیم ملی بانوان پس از 2سال تعطیلی بازگشتی رویایی به مسابقات رسمی داشت و موفق شد با پیروزی مقابل بنگلادش و اردن برای اولین بار به جام ملت‌ها صعود کند
نام‌شان در تاریخ ورزش ایران نوشته می‌شود؛ نام 11زنی که دیروز مریم ایراندوست به زمین فرستاد و 90دقیقه جانانه جنگیدند، نام 4بازیکنی که پشت ضربه‌های پنالتی ایستادند و با هر توپی که گل کردند ایران را یک قدم به جام ملت‌های آسیا نزدیک‌تر کردند و نام دروازه‌بان تیم که شجاعانه 90دقیقه دروازه را بسته نگه داشت و 2 پنالتی را مهار کرد.
خودت و استقلال را نجات بده!

خودت و استقلال را نجات بده!

2هدف مصطفی آجورلو روی صندلی داغ مدیریت آبی‌ها
سرانجام شایعات به حقیقت پیوست و مصطفی آجورلو رسما به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال معرفی شد.
تیم والیبال زیر 21سال ایران نه‌تنها از عنوان قهرمانی دوره قبل خود در مسابقات قهرمانی جهان دفاع نکرد، بلکه با حذف زودهنگام و پذیرش 2 شکست پیاپی از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ چرا؟

میراث کی‌روش، چالش اسکوچیچ

بعد از 2 پیروزی بسیار شیرین در شهریورماه، تیم ملی فوتبال کشورمان کم‌کم باید آماده 2 بازی مهم مهرماه در مسابقات انتخابی جام‌جهانی 2022شود.

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی

لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پیشرفت؛ اگر قرار باشد فوتسال ‌قزاقستان را تنها با یک کلمه توصیف کنیم، این بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.
افشین پیروانی خیلی آدم بامزه‌ای است. بهترین مصداق هم برای این ادعا، تازه‌ترین اظهارات مدیر ورزشی سرخ‌هاست.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.