21
یکشنبه 4 مهر 1400
شماره 8324
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم/ انباشت زباله در میدان امام حسین ع

انباشت زباله در میدان امام حسینع که میدانی آیینی است بیداد می‌کند. از طرفی درختان هم آبیاری نمی‌شوند که این دو موضوع هیچ‌کدام در‌شأن میدانی این چنینی نیست.
ویژه
روابط‌عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «مرمت پل‌عابر مکانیزه ایستگاه بی‌آرتی استاد معین» در ستون با مردم 18شهریورماه پاسخ داده است: «تعویض قطعه معیوب صورت پذیرفته و پل‌عابر مذکور فعال و در مدار سرویس‌دهی به شهروندان محترم است.»
پیگیری
مردان مسلح که کلیپ درگیری مسلحانه آنها با پلیس و سرقت خودروی پژو در اتوبان همت در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده بود، اعضای یک باند مخوف بودند که در استان‌های مختلف دست به سرقت از طلافروشی‌ها می‌زدند.
قهرمان 15ساله ایران در خاک آرمید

تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده علی لندی

به‌دنبال مرگ دردناک نوجوان 15ساله ایذه‌ای که جانش را فدای نجات 2 نفر از همسایه‌ها از میان شعله‌های آتش کرد، در تماسی از دفتر رهبر انقلاب اسلامی با خانواده علی لندی نوجوان غیور ایذه‌ای، مراتب تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابلاغ و با این خانواده داغدیده همدردی شد.
کوتاه از حادثه/ سرقت 100میلیارد تومانی از گاوصندوق طلایی

کوتاه از حادثه/ سرقت 100میلیارد تومانی از گاوصندوق طلایی

سارقانی که با ورود به آپارتمانی درغرب تهران و تخریب گاوصندوق داخل خانه، 100میلیارد تومان طلا، جواهر و ارز به سرقت برده بودند به دام پلیس افتادند.
وحدت‌آفرینی در مسیر اربعین
وحدت‌آفرینی در مسیر اربعین
یکی از آثار پر‌برکت «اربعین حسینی» ایجاد وحدت و همدلی در میان اعضای خانواده، جامعه و نیز جوامع مختلف است.