04
یکشنبه 4 مهر 1400
شماره 8324
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بانک ملی برای مردم یا دولت‌؟

چهره روز
محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در نخستین واکنش به انتشار صورت‌های مالی و افشای زیان انباشته این بانک، پرده‌ای از پشت صحنه این بانک را کنار زده که نشان می‌دهد زیان ناشی از اقدام سیاستگذار پولی، یعنی بانک مرکزی، درصورت‌های مالی بانک ملی تخلیه شده است.
ویژه
خبر: 70نماینده مجلس با امضای طرحی خواستار الزام دولت به تثبیت قیمت‌ها و کنترل تورم شده‌اند. اگر این طرح به تصویب برسد، افزایش قیمت به‌هرنحو و عنوان و صدور مجوز صادرات کالاهای اساسی، دارو، کالاها و خدمات ممنوع می‌شود.

نابسامانی در بازار بلیت برگشت اربعین ادامه ‌دارد

بازار بلیت هواپیما برای بازگشت از مراسم اربعین همچنان نابسامان است؛ درحالی‌که با کاهش تقاضا، قیمت بلیت‌های چارتر به مقصد بغداد از قیمت مصوب نیز پایین‌تر آمده است
گزارش
یک روز مانده به برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی، همچنان زائران ایرانی با دغدغه تهیه بلیت رفت و برگشت به این سفر زیارتی مواجه هستند.
راه ویلاسازی را هموار نکنید

راه ویلاسازی را هموار نکنید

معاون سازمان امور اراضی کشاورزی: از تبدیل اتاقک‌های کارگری به ویلا، بر پایه مصوبه مجلس نگرانیم
سازمان امور اراضی با مصوبه اخیر مجلس در مورد بلامانع بودن احداث اتاقک کارگری و نگهبانی در اراضی کشاورزی بدون تعیین حدود و ثغور زمین مخالفت کرده و گفته است، لازم‌الاجرا شدن این مصوبه عواقب اقتصادی، قضایی و امنیتی در بخش کشاورزی به‌دنبال خواهد داشت.
کلاهبرداری با پیش فروش خودروهای وارد نشده بی‌هویت
کلاهبرداری با پیش فروش خودروهای وارد نشده بی‌هویت
افراد سودجو خودروهای مدل 2020و 2021برندهای بنز، بی‌ام‌و و تویوتا را با دریافت 70تا80درصد قیمت روز این خودروها در کشورهای مبدأ به متقاضیان پیش فروش می‌کنند
با ایراد شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به مواد 4و 10طرح مجلس برای ساماندهی صنعت خودرو، آزادسازی واردات خودروهای صفر کیلومتر خارجی برای چندمین بار به تعویق افتاده و اجرایی شدن این طرح همچنان نیازمند بررسی در کمیسیون صنایع و صحن علنی مجلس شورای اسلامی و تأیید و ابلاغ شورای نگهبان است.