17
دو شنبه 4 مرداد 1400
شماره 8277
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ شما خودت پرچم ایران را عوض نکن

پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان برابر لهستان در نخستین بازی المپیک حسابی چسبید؛ مخصوصا که کوبیاک، کاپیتان تیم حریف پیش از مسابقه کری بدی خوانده بود.
ویژه
مسابقات تیراندازی المپیک که با درخشش جواد فروغی و مدال طلای او برای ایران آغاز شده بود، روز گذشته با ناکامی برای نمایندگان ایران دنبال شد، نمایندگانی که پشت در فینال ماندند!
بارسلونا در نیم‌فصل دوم سال فوتبالی گذشته بازیکنی به نام متئوس فرناندس را با مبلغ 7 میلیون یورو از برزیل خریداری کرد اما بدون آنکه بازی به او برسد، قرارداد این بازیکن در تابستان امسال به‌طور یکطرفه فسخ شد.
ترکیب 4تیم مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایران شنبه‌شب با صعود ملوان کامل شد.
عکس خبر
بسکتبال ایران المپیک را خوب شروع نکرد و در بازی اول مقابل جمهوری چک 2چهره متفاوت از خود به نمایش گذاشت؛ 3کوارتر بازی ضعیف و یک کوارتر بازی فوق‌العاده.
نازنین ملایی قایقران ایرانی در المپیک توکیو دور از انتظار ظاهر شد. توقع فدراسیون حداکثر در این حد بود که قایقرانش بتواند در دستهC پارو بزند اما ملایی به نیمه‌‌نهایی دستهAوB بازی‌های المپیک۲۰۲۰ توکیو رسید و اتفاق جدیدی را در قایقرانی ایران ثبت کرد.

یکشنبه سیاه

شادی طلای شنبه فقط 24ساعت دوام داشت؛ روز سوم المپیک در تیراندازی، بسکتبال و تکواندو باختیم و حاشیه‌های تکواندو از خود شکست هم تلخ‌تر بود
روز سوم بازی‌های المپیک توکیو، روز مهمی برای تکواندوی ایران بود؛ مبارزه‌ای که از هفته‌ها پیش منتظرش بودیم، ساعتی آغاز شد که بخش زیادی از مردم ایران خواب بودند.
به شیخ پارسال سلام برسانید!

به شیخ پارسال سلام برسانید!

تمام خاطرات خوب استقلالی‌ها از دیاباته پاک شد
استقلال درحالی شب گذشته در بازی ماقبل پایانی لیگ بیستم به مصاف نساجی ‌رفت که شیخ دیاباته  درتهران ماند و از تلویزیون بازی تیمش را تماشا کرد.
دور می‌زنیم ، برمی‌گردیم
دور می‌زنیم ، برمی‌گردیم
منچسترسیتی هزینه انتقال کین و گریلیش را از کجا تامین می‌کند؟
در انگلیس هر کس شیخ‌منصور و بقیه تیم مدیریتی منچسترسیتی را ببیند و از آنها بپرسد که کجا می‌روند، احتمالا با این پاسخ روبه‌رو می‌شود: «می‌رویم یه‌سر یوفا را دور بزنیم، زود برمی‌گردیم!» اخبار و شایعات تازه در شهر منچستر نشان می‌دهد که تیم دوم این شهر یعنی منچسترسیتی به 2 خرید کهکشانی دیگر نزدیک شده و احتمالا به‌زودی هری کین از تاتنهام و جک گریلیش از استون‌ویلا را خریداری خواهد کرد.
حالا دیگر قدمت خبرهای مربوط به ترانسفر سردار آزمون به لیگ‌ها و تیم‌های بزرگ‌تر به یک دهه می‌رسد.

تکرار جاسم؟ چرا؟

کرار جاسم در گفت‌وگو با رسانه‌های عراقی برای خودش نوشابه باز کرده و گفته: «چون سابقه و عملکردم در لیگ ایران خیلی خوب بوده، همیشه از آنجا پیشنهاد دارم.»

لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی‌های المپیک توکیو 2020
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8277