09
شنبه 2 مرداد 1400
شماره 8275
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال بی‌سروصدا

محبوب‌ترین رشته ورزشی جهان در المپیک محبوبیتی ندارد
تابستان امسال به شکلی است که علاقه‌مندان به فوتبال در آن تعطیلی ندارند. تا لیگ‌های اروپایی تمام شد، نوبت رقابت‌های یورو2020 رسید و حالا هم که فوتبال المپیک می‌تواند بخشی از دل‌مشغولی‌های فوتبال‌دوستان را به‌خود اختصاص دهد.
ویژه
هوای مرطوب توکیو هوش از سر کماندار روسی برد. در مرحله تعیین‌ رنکینگ مسابقات تیروکمان بود که سوتلانا گومبوا به زمین افتاد و با کمک پزشکان به بیمارستان منتقل شد. روز گذشته هوای توکیو 30درجه بود و به‌خاطر گرما و رطوبت بالا، مسابقات دوی ماراتن و پیاده‌روی در این شهر برگزار نشد. میزبانی این رشته‌های ورزشی به شهر ساپورو منتقل شده است.
رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال ایران هفته گذشته با قهرمانی فجرسپاسی شیراز و صعود این تیم و هوادار تهران به لیگ برتر خاتمه یافت.
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زنان به میزبانی اصفهان از ۲۸تیر آغاز شده و تا ۷مرداد زیرنظر مریم ایراندوست ادامه دارد. نکته جالب اینجاست که ملی‌پوشان در این اردو با کاورهایی در حال تمرین ‌هستند که لوگوی باشگاه سپاهان روی آنها دیده می‌شود و این ماجرایی است که برای تیم ملی و فدراسیون دردسرساز شده است.
استقلال فرهاد مجیدی از 9بازی اخیرش 8مسابقه را برده تا کبک این مربی خروس بخواند. مخصوصا پیروزی در مسابقه حیثیتی برابر پرسپولیس باعث شده اعتماد به نفس این مربی به اوج برسد.
امروز از ساعت۱۵:۱۰ دومین المپیک برای تیم ملی والیبال ایران با یک بازی سخت آغاز می‌شود. ایران در گروهA با تیم‌های لهستان، ونزوئلا، کانادا، ایتالیا و ژاپن هم‌گروه است و نخستین بازی را باید با لهستان انجام دهد.
میلاد وزیری، تنها نماینده تیروکمان در بازی‌های المپیک توکیو در جایگاه 63 مسابقاتش را آغاز می‌کند. در روز اول این مسابقات، تیراندازان برای تعیین رنکینگ بازی‌ها تیر زدند که وزیری 629‌امتیاز گرفت و در بین 64‌نفر در رده شصت‌و‌سوم قرار گرفت.

صدای نفس‌های المپیک

با افتتاحیه‌ای بدون تماشاگر و با مراسمی که ردپای کرونا در تمام بخش‌هایش دیده می‌شد، المپیک توکیو متفاوت از همه المپیک‌ها آغاز شد
مراسم افتتاحیه المپیک2020 روز گذشته در توکیو برگزار شد تا این رقابت‌ها بعد از وقفه یکساله به‌دلیل شیوع کرونا بالاخره در تابستان2021 رسما آغاز شود.
کاپیتان در نقطه پایان؟

کاپیتان در نقطه پایان؟

4ابهام در مورد آقای شماره4
نکته ویژه ترکیب پرسپولیس در بازی با ماشین‌سازی، غیبت جلال حسینی برای سومین بازی پیاپی بود.
شروع خوب با پاروهای نازنین
شروع خوب با پاروهای نازنین
نازنین ملایی نخستین قایقران ایرانی است که مستقیم به مرحله یک‌چهارم نهایی باز‌ی‌های المپیک صعود می‌‌کند
نازنین ملایی نخستین ورزشکار ایرانی بود که در بازی‌های المپیک توکیو مسابقه داد و شروع خوبی داشت. ملایی دیروز در رویینگ یک‌نفره پارو زد و به مرحله یک‌‌چهارم نهایی رسید. او نخستین قایقران ایرانی است که در بازی‌های المپیک مستقیم از گروهش صعود می‌کند.
بیشتر باشگاه‌های بزرگ دنیا به‌خاطر همه‌گیری کرونا دچار زیان مالی شده‌اند و علاوه بر حضور هواداران‌شان در مسابقات خانگی، از درآمد گردشگری و بازدید از موزه و دیدنی‌های ورزشگاه‌های خود محروم بوده‌اند.

برنامه بازی‌های المپیک توکیو 2020

شنبه، دوم مرداد بدمینتون ثریا آقایی: مرحله گروهی انفرادی زنان صبح از ساعت ۴:۳۰ و ظهر از ساعت

فوتبال ایران/ خبرنگار چه باید بپرسد؟

فرهاد مجیدی این روزها بسیار خوب نتیجه می‌گیرد و بسیار هم خوشحال است. او به اندازه کافی از سوی بازیکنان و هواداران استقلال تحسین می‌شود که نوش جانش؛ اما راستش یکی از پاسخ‌های سرمربی آبی‌ها در نشست خبری بعد از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان طوری بود که جای دفاع چندانی ندارد.

نکته بازی/حرف و عمل آقای منصوریان

بهترین مصداق برای هماهنگی حرف و عمل، علیرضا منصوریان است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8275