17
یکشنبه 13 تیر 1400
شماره 8260
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پایان استراحت پولساز

استراماچونی غرامت کاملش را از استقلال می‌گیرد و روی نیمکت الغرافه می‌نشیند
دقیقا 2 سال بعد از نخستین جلسه تمرینی آندرا استراماچونی با استقلال، او به‌طور رسمی به‌عنوان سرمربی الغرافه قطر معرفی شد.
ویژه
بهترین بازیکن این هفته لیگ‌برتر همان مدافع جوانی بود که در پرسپولیس اصلا بازی به او نمی‌رسید و در نیم‌فصل به‌عنوان بازیکن مازاد به پدیده رفت.
با وجود اینکه اعلام شده باشگاه‌های لیگ برتری، لالیگایی و برخی لیگ‌های دیگر از ابتدای فصل آینده می‌توانند در حضور تماشاگران‌شان از حریفان پذیرایی کنند، اخبار خوبی درباره کرونا به گوش نمی‌رسد.
والیبال ساحلی بیشترین تماشاگر را در بازی‌های المپیک دارد. از بازی‌های سیدنی به بعد سرمایه‌گذاری کشورها روی شن و ماسه فزونی گرفت با این حال ما همچنان در حسرت المپیکی شدن می‌سوزیم.
مهدی ترابی، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درخشش قابل‌توجهی در بازی با گل‌گهر داشت تا نشان دهد که همچنان یکی از بازیکنان مهم و تأثیرگذار پرسپولیس محسوب می‌شود.
گلاره ناظمی به بزرگ‌ترین آرزوی ورزشی‌اش رسیده است؛ سوت‌زدن در جام‌جهانی مردان. شهریور جام جهانی‌2021 فوتسال در لیتوانی برگزار می‌شود و ناظمی و ابراهیم محرابی افشار، 2داور ایرانی این جام هستند.
با برگزاری شب اول مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا، تکلیف یک‌بازی نیمه‌نهایی یورو مشخص شد، جایی که ایتالیا و اسپانیا باید برای رسیدن به دیدار نهایی جام، دوئلی تماشایی با هم داشته باشند.

به المپیک می‌روم حتی اگر سبک وزنه‌ بزنم

پریسا جهانفکریان که نخستین سهمیه المپیک را برای وزنه‌برداری ایران گرفته است یک هفته قبل سرشانه‌اش را جراحی کرده. امروز پزشکان می‌گویند او می‌تواند به المپیک برود یا نه
پریسا جهانفکریان؛ این اسم برای همیشه در تاریخ ورزش ایران ثبت می‌شود. پریسا نخستین زنی است که در وزنه‌برداری برای ایران سهمیه المپیک گرفته است. در کنار این افتخار، شاید ورزش ایران هیچ وقت داستان المپیکی شدن پریسا و جفایی را که در حق او شد، از یاد نبرد.
شجاع: پرسپولیس امسال هم قهرمان است

شجاع: پرسپولیس امسال هم قهرمان است

مدافع ایرانی الریان قطر در گفت‌و‌گو با همشهری از مربی سابق تیم ملی گفته؛ مربی‌ای که بدترین اتفاق زندگی او را رقم زده اما اعتراضی نکرده است
شجاع خلیل‌زاده مدافع باسابقه فوتبال  ایران که فصل قبل را در لیگ قطر سپری کرد، در بازی‌های تیم‌ملی در بحرین یکی از مهره‌های تأثیرگذار در خط دفاعی تیم ملی بود و توانست جایگاه خودش را تثبیت کند؛ بازیکنی که شاید اگر مصاحبه انتقادی‌اش علیه کارلوس کی‌روش نبود، سال‌ها قبل به تیم ملی دعوت می‌شد و بازی می‌کرد.
جام قرمز شد
جام قرمز شد
با کارت قرمز مستقیمی که فرویلر گرفت، تعداد اخراج‌های یورو رکورد زد.

اگر هنوز در استقلال بود چه می‌گفت؟

انتشار ویدئوی توهین محمدحسین کنعانی‌زادگان به هواداران استقلال بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

نکته بازی/ ما می‌رویم، آرفی می‌ماند

بعد از تغییرات رخ داده در آکادمی باشگاه پرسپولیس، اشپیتیم آرفی به‌عنوان سرمربی جدید تیم نونهالان انتخاب شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8260