21
یکشنبه 13 تیر 1400
شماره 8260
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ خواب عمیق مالباخته 3شبانه‌روز طول کشید

مرد جوان وقتی به دام سارق آشنا افتاد به خوابی عمیق فرو رفت و 3شبانه‌روز بعد وقتی چشمانش را باز کرد فهمید که چه اتفاقی برایش افتاده است.
ویژه
ساعات کار مراکز تزریق واکسن ناکافی است و با شیوع مجدد کرونا و ورود به موج پنجم بدیهی است که ساعت کار این مراکز باید افزایش یابد.
روابط‌عمومی آبفای البرز پیرو پیام منتشر شده در ستون با مردم روزنامه همشهری در اواخر خردادماه با موضوع فاضلاب رها شده در محمدشهر پاسخ داده است: بتن باقیمانده از عملیات معبر‌سازی‌ توسط شهرداری، مسیر جوی آب سطحی ولدآباد را منحرف کرده که به سمت کوچه لاله در جریان است. رسیدگی به این موضوع از وظایف شهرداری محمدشهر است.
پیگیری
همزمان با اولین سالگرد حادثه انفجار هولناک در کلینیک سینامهر تهران که موجب مرگ 19نفر شد، کمیسیون 15نفره کارشناسان رسمی دادگستری با دستور بازپرس جنایی تهران راهی محل حادثه شدند تا بار دیگر ابعاد این اتفاق مرگبار را تحت بررسی قرار دهند؛ علاوه‌بر این اولیای‌دم نیز نسبت به تازه‌ترین رای نظام پزشکی که درباره تخلف هیات‌مدیره و مدیرعامل کلینیک اعلام نظر کرده است، معترض شده‌اند.
آتش‌سوزی در روستای لانیز کرج موجب از بین رفتن مسجد و دست‌کم 10خانه شد

جرقه‌ای که روستا را به آتش کشید

داخلی
یک جرقه در انبار کاه کافی بود تا خانه‌ای روستایی در حوالی کرج دچار آتش‌سوزی شده و درحالی‌که اهالی روستا در خواب بودند شعله‌های آتش به 10خانه دیگر سرایت کرده و ده‌ها نفر را تا یک قدمی مرگی آتشین به پیش ببرد.
مرد شیاد، داروی تقلبی شیمی‌درمانی می‌فروخت

مرد شیاد، داروی تقلبی شیمی‌درمانی می‌فروخت

مردی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای تقلبی و تاریخ‌گذشته شیمی‌درمانی می‌کرد، دستگیر شد.
معمای 3جسد در استخر کشاورزی
معمای 3جسد در استخر کشاورزی
با پیداشدن اجساد بی‌جان 3مرد جوان در استخر کشاورزی در روستای نشق شهرستان میانه تحقیقات پلیس برای کشف راز مرگ آنها آغاز شده است.