06
سه شنبه 16 دی 1399
شماره 8129
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی- دستاورد جهانبخش در برایتون

درحالی‌که سون هیونگ مین دوازدهمین گلش را هم برای تاتنهام به ثمر رساند تا در کورس کفش طلا شانه به شانه محمد صلاح حرکت کند.
ویژه
در روزهایی که کادر فنی پرسپولیس همچنان بابت جدایی بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده و مخصوصا بشار رسن در تب و تاب است، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌اش با یک روزنامه انگلیسی زبان چاپ تهران مطالب جالبی در این مورد به زبان آورده است.
پرسپولیس و سپاهان در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که تقابل این دو تیم قدیمی و محبوب فوتبال ایران در سال‌های اخیر لقب «ال‌کلاسیکو» را به‌خودش اختصاص داده است.

سودای ریاست در سر جادوگر

علی کریمی روز گذشته رسما وارد عرصه انتخاباتی فدراسیون فوتبال شد
علی کریمی روز گذشته رسما وارد عرصه انتخاباتی فدراسیون فوتبال شد. او که در روز فینال آسیایی پرسپولیس و در جریان یکی از برنامه‌های اینترنتی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده بود، روز گذشته از طریق اینستاگرام اعلام کرد برای پست ریاست فدراسیون کاندیدا خواهد شد تا با فساد مبارزه کند.
بهترین آبی،آماده داربی

بهترین آبی،آماده داربی

استقلال در 4بازی اخیرش 3بار پیروز شده و 3بار کلین‌شیت کرده است
استقلال با برتری 2 بر صفر مقابل آلومینیوم در بهترین شرایط به داربی تهران رسید. عصر دیروز آبی‌پوشان برای برگزاری نهمین بازی خود در لیگ بیستم مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفتند.
رونالدو یک گل تا جاودانگی
رونالدو یک گل تا جاودانگی
پله زنده ماند و در ۸۰سالگی 2 رکوردش را به کریستیانو و مسی تقدیم کرد
بعد از آنکه مسی تعداد گل‌های پله برای یک باشگاه را جابه‌جا کرد، نوبت رونالدو بود تا با درخشش در برد4 بریک مقابل اودینزه که 2 گل و یک پاس‌گل را به نام خود ثبت کرد، رکورد همه گل‌های پله در بازی‌های رسمی را بزند.