02
سه شنبه 16 دی 1399
شماره 8129
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شروع غنی‌سازی‌ 20درصد

نماینده ایران در آژانس: آژانس انرژی اتمی آغاز تولید اورانیوم تا غنای 20درصد را تایید کرد
هسته ای
درست یک‌ماه بعد از تصویب یک فوریت طرح موسوم به اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها سخنگوی دولت ایران از سرگیری غنی‌سازی‌ 20درصدی در فردو را اعلام کرد.
ویژه
نیروی دریایی سپاه روز گذشته در اطلاعیه‌ای از توقیف شناور نفتکش کره‌جنوبی با نام تجاری هانکوک چین به‌دلیل نقض پروتکل‌های زیست‌محیطی خبر داد.
اینکه رفته‌رفته شهرهای ما تمایل یافته‌اند تا یک روز از سال را در تقویم به نام خود ثبت کنند اتفاق فرخنده‌ای است زیرا حکایت از بهتر شدن حال جامعه ما از نظر فرهنگی می‌کند.
90دقیقه گپ‌وگفت با عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی درباره شکاف بین حاکمیت و مردم

توییتر برای سیاسیون حتما لازم است

نظام، راهبرد مشخصی برای مواجهه با مخالف و معاند ندارد / فضای مجازی برای نجات انقلاب آمده است
زت الله ضرغامی از آن بازیکن‎هایی است که خودش را دور زمین گرم می‌کند تا سر بزنگاه وارد زمین بشود؛ این را خودش ‌می‌گوید و هر بار صحبت ورودش به ریاست جمهوری می‌شود،
وداع با آیت‌الله مصباح یزدی

وداع با آیت‌الله مصباح یزدی

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عالم پرهیزگار و رئیس مؤسسه امام‌خمینی‌ره باحضور حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، علما، اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه و عموم مردم قم در آستان مقدس کریمه اهل‌بیتع برگزار شد.
دولت لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان راتصویب کرد
دولت لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان راتصویب کرد
هیأت وزیران به‌منظور حفظ کرامت و منزلت زنان، حمایت از آنها در برابر خشونت و تحکیم مبانی خانواده و حفاظت از کیان آن، لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را به تصویب رساند.