08
شنبه 30 فروردین 1399
شماره 7919
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بارسا به‌دنبال مدافع لاتزیو

به‌گزارش گاتزتا دلواسپورت، بارسلونا به‌دنبال تقویت خط دفاعی خود است و لوئیز فلیپه، مدافع 23ساله برزیلی لاتزیو گزینه آنهاست.
ویژه
این‌طور که به‌نظر می‌رسد بوفون به این زودی‌ها قصدی برای کنار گذاشتن فوتبال ندارد.
دستاوردهای باشکوه فوتبال ایران در عرصه نظرسنجی‌های اینترنتی همچنان ادامه دارد و این بار علیرضا بیرانوند به‌عنوان یکی از بهترین ستاره‌های آسیایی تاریخ جام‌های جهانی برگزیده شد.
سرمربی بارسلونا دوست دارد هم نیمار و هم لائوتارو مارتینز را در ترکیب تیمش داشته باشد.
علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال که در دوران ریاست مهدی تاج کار خودش را به‌عنوان نایب‌رئیس اول ادامه می‌داد، حالا یک‌سالی هست که به‌خاطر قانون منع خدمت بازنشسته‌ها دیگر در فدراسیون فوتبال سمتی ندارد.

بعد از کرونا بمب می ‌ترکد

ستاره‌های ناراضی، فصل نقل‌وانتقالات بعدی را داغ خواهند کرد
برخی ستاره‌های بزرگ از شرایط کنونی خود ناراضی‌اند. بحران کرونا هم باعث نشده‌ روی بعضی زخم‌ها سرپوش گذاشته شود. احتمال اینکه در نقل‌وانتقالات بعدی بمب‌هایی ترکیده شود، زیاد است؛ هر‌چند به‌نظر می‌رسد شرایط اقتصادی اجازه خرید و فروش بالای 100میلیونی را به باشگاه‌ها ندهد.
نژادفلاح: چرا به برانکو بی‌احترامی می‌کنید؟

نژادفلاح: چرا به برانکو بی‌احترامی می‌کنید؟

من با قطبی تمام کرده بودم نه برانکو/ درخشان خودش گفت مرا اخراج کنید
محمد حسین نژادفلاح یکی از ‌ده‌ها مدیری است که اگر فوتبال این مملکت چارچوب درست و مشخصی داشت، شاید در خواب هم نمی‌دید که روزی مدیرعامل تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس شود.
قدرت‌نمایی شاهزاده ایرانی روی صفحه شطرنج
قدرت‌نمایی شاهزاده ایرانی روی صفحه شطرنج
علیرضا فیروزجا، شطرنج‌باز ایرانی در یک مسابقه آنلاین، ماگنوس کارلسن مرد شماره‌یک جهان را شکست داد. مرتضوی کارشناس شطرنج می‌گوید این بازی مثل دیدار 60سال قبل فیشر و اسپاسکی جذاب بود
«علیرضا تو عالی بودی»؛ این تعریف شاید برای علیرضا فیروزجا از جایزه 14هزار دلاری قهرمانی هم باارزش‌تر باشد؛ تعریفی که حریفش، ماگنوس کارلسن از او کرده است.
شایعه استقلالی‌بودن علیرضا بیرانوند همیشه وجود داشته و اخیرا نیز با اظهارات عبدالرضا موسوی دوباره داغ شده است.

باج ندهید، عمل کنید

نگاه
پس از آنکه هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس حدود 2هفته پیش با برخی بازیکنان جلسه برگزار کرد و این جلسه منتهی به پست همزمان و حمایتی این نفرات در اینستاگرام شخصی‌شان شد، شایعه دلخوری بازیکنان دعوت‌نشده به گوش رسید.

اینتر رقیب جدید بایرن و لیورپول

زوج موفق لوکاکو و لائوتارو مارتینز، رضایت آنتونیو کونته و هواداران اینتر را به‌دنبال داشته اما ممکن است به سبب اصرار بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز، این مهاجم آرژانتینی در تابستان از اینتر جدا شود؛ به همین دلیل اینتر در حال آماده کردن خود برای فروش مارتینز است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
فدراسیون جهانی تنیس روی میز با وجود اینکه اعلام کرده بود رنکینگ بازیکنان به‌دلیل لغو مسابقات به‌روز نمی‌شود، رنکینگ جدید را اعلام کرد.
رسانه‌های انگلیس خبر دادند که سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ از لیگ انگلیس مشتری پیدا کرده است.