11
شنبه 30 فروردین 1399
شماره 7919
سیاست
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حافظان مرزهای سرزمینی

در روزهایی که به‌نام ارتش مزین شده است، خبرهایی درباره تنش در خلیج‌فارس در رسانه‌ها آمده است.
ویژه
سفارت ایران در ایتالیا اعلام کرد: پرواز فوق‌العاده روز جمعه مورخ ۲۹فروردین۱۳۹۹ ایران‌ایر برای بازگشت ایرانیان به کشور، به‌دلیل رفتارهای نامناسب عده‌ای از مسافران بازگشتی به کشور در پرواز روز چهارشنبه ۲۷فروردین و عدم‌تمکین آنها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات قرنطینه‌ای، لغو شد.
اعتراضات ناشی از رکود و بیکاری موج دیگر اتفاقاتی است که مراکز پژوهشی و کارشناسان سیاسی و اقتصادی پس از موج تورم و گرانی‌های ۳سال اخیر پیش‌بینی می‌کنند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: پیش‌بینی شیوع بیماری کرونا را در ۲۹دی‌ماه انجام دادیم و در سامانه بهداشت جهانی متوجه شدیم که بیماری شیوع یافته است و به نیروهایمان اعلام آمادگی کردیم.
یک مقام وزارت خارجه کره‌جنوبی با اشاره به دریافت تأییدیه آمریکا برای تجارت بشردوستانه با کشورهای خاورمیانه پس از شیوع کرونا، گفت: کره‌جنوبی قرار است جلسه‌ای برای شرکت‌های بومی‌اش درباره ازسرگیری صادرات به ایران برگزار کند.

سامانه جنجالی کرونایاب در بوته آزمایش

توصیه سخنگوی سپاه به متخصصان: از شتاب‌زدگی در قضاوت نسبت به سامانه کرونایاب سپاه پرهیز کنید
رونمایی از «سامانه هوشمند تشخیص لحظه‌ای ویروس کرونا» با نام «مستعان» واکنش‌های گسترده‌ای را در داخل و خارج کشور در پی داشت؛ یک روز پس از رونمایی از این سامانه، سخنگوی سپاه در اظهاراتی به متخصصان توصیه کرد که «از شتاب‌زدگی در قضاوت نسبت به این سامانه پرهیز کنند.»