05
سه شنبه 19 فروردین 1399
شماره 7911
ورزشی
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صعود، مهم‌تر از قهرمانی

اگر لیگ‌ها تعطیل شوند، تصمیم‌گیری درباره لیگ‌یک به‌مراتب سخت‌تر از لیگ برتر خواهد بود
​​​​​​​درحالی‌که همه درباره راه‌های از سرگیری لیگ برتر صحبت می‌کنند و قهرمان شدن یا نشدن پرسپولیس سوژه اصلی بحث‌هاست، سازمان لیگ با مشکل بزرگ‌تری روبه‌روست که اگر اهمیت آن بیشتر از لیگ برتر نباشد هرگز کمتر از آن هم نیست.
تا به حال هزار بار دیده‌ایم که حتی بزرگ‌ترین و نامدارترین شبکه‌های تلویزیونی جهان هم هنگام پخش اخبار ورزشی و اعلام نتایج فوتبال، صرفا چند تصویر از دیدارهای برگزارشده به نمایش می‌گذارند و مطلقا خبری از پخش ویدئو در کارشان نیست.

ضرب شست نبی به تاج و رفقا

پس از چند روز کش و قوس، هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال دبیرکلی مهدی محمدنبی را تأیید کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تغییر موضع داد و به او تبریک گفت
​​​​​​​مهدی محمدنبی، 5سال و 2‌ماه پس از آنکه با فشار نخستین وزیر ورزش دولت روحانی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال برکنار شد، بار دیگر روی این صندلی نشست.
تمثال رهبر انقلاب در دست قهرمان آمریکایی

تمثال رهبر انقلاب در دست قهرمان آمریکایی

​​​​​​​در اواخر دهه70، زمانی که موضوع گفت‌وگوی تمدن‌ها بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها بود، در حوزه ورزش نیز مانند حوزه‌های سیاسی و اجتماعی اتفاقات جالب توجهی رخ می‌داد.
از رکوردشکنی قلعه‌نویی تا استخاره سلطان
رویانیان حتی به علی پروین هم برای سرمربیگری پرسپولیس پیشنهاد داده بود!
​​​​​​​این روزها بار دیگر ماجرای پیشنهاد محمد رویانیان به امیر قلعه‌نویی برای سرمربیگری پرسپولیس بازخوانی شده؛ پیشنهادی که ظاهرا سال 92 به ژنرال داده شده و خود سردار هم آن را تأیید می‌کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
آنچه که امروز در والیبال می‌بینیم، پر از تناقص است.
یکی از سریال‌های عجیب تاریخ فوتبال ایران، سریال بازیکنان خارجی تراکتور است؛ جایی که شاید نزدیک به 10بازیکن جذب شدند، اما تقریبا همه آنها به دلایل مختلفی وسط راه رها کردند و رفتند.