10
سه شنبه 27 اسفند 1398
شماره 7907
ورزشی
123
1234
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

منهای فوتبال

منهای فوتبال
درحالی‌که مسابقات گزینشی المپیک به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در قاره‌های آسیا، اروپا، آفریقا و اقیانوسیه به تعویق افتاده است، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آمریکا طبق برنامه در شهر اُتاوای کانادا برگزار شد.
ویژه
بوژیدار رادوشویچ که مدت‌هاست با مشکلات مالی پرسپولیس ساخته، این بار و در شرایطی که به‌خاطر ویروس کرونا ناچار به ترک ایران بود به سیم آخر زد و با انتشار یک پست آتشین در صفحه اینستاگرامش به بدحسابی باشگاه واکنش نشان داد.
برخی از سفارتخانه‌های کشورهایی که در لیگ برتر فوتبال ایران بازیکن دارند، از این بازیکنان خواسته‌اند به‌دلیل بیماری کرونا، ایران را ترک کنند. حتی گفته می‌شود به این بازیکنان پیشنهاد شده است تا زمانی که بیماری کرونا کنترل نشده، به ایران برنگردند.
اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، امروز در جلسه‌ای اضطراری، درباره چگونگی ادامه یا پایان دادن به لیگ‌های معتبر فوتبال در این قاره تصمیم می‌گیرد.
مهدی ترابی، هافبک تأثیرگذار پرسپولیس که در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی داشته و 8گل به ثبت رسانده، امیدوار است که فصل آینده بازی در اروپا را تجربه کند.

سهیلا ؛ فوتبالیستی که مثل هیچ‌کس نیست

از بیل‌زنی در سیل لرستان تا ضدعفونی کوچه پس‌کوچه‌های پل‌دختر برای مبارزه با کرونا
سهیلا هنوز هم در شهر است، کنار مردم پل‌دختر. اگر روزهای اول سال بیل به‌دست شد تا گل‌ها را از زندگی مردم شهر بکند، حالا هر شب سوار تراکتور می‌شود و در و دیوار شهر را ضدعفونی می‌کند، مبادا نفری از شهرشان به ویروس کرونا مبتلا شود.
پا به توپ، پشت میله

پا به توپ، پشت میله

رونالدینیو نخستین ورزشکاری نیست که فضای زندان را تجربه می‌کند
حتما درباره زندانی‌شدن رونالدینیو در پاراگوئه چیزهایی شنیده‌اید. او که در یکی دو سال اخیر حاشیه‌های زیادی داشته؛ ازجمله شایعه ازدواج همزمان با 2 زن در آمریکا و... حالا به‌خاطر سفر به پاراگوئه با پاسپورت جعلی به 6ماه حبس محکوم شده است.
پرسپولیس یا پیروزی؟ زنده‌باد بازی عوام
پرسپولیس یا پیروزی؟ زنده‌باد بازی عوام
نگاهی متفاوت به داستان زنوزی و پاس گل‌های طلایی‌اش
ماجرا این است؛ محمدرضا زنوزی در تلویزیون پرسپولیس را «پیروزی» خطاب می‌کند و بخشی از بدنه هواداران تراکتور را سر ذوق می‌آورد، از این طرف هم پیشکسوتان و برخی مدیران پرسپولیس به صف می‌شوند و به‌تندی جواب او را می‌دهند تا از طرفداران تیم خودشان لایک بگیرند.
اگر در زندگی فقط یک حقیقت وجود داشته باشد، این است که «همیشه فرصت کافی برای بدتر شدن شرایط وجود دارد!»
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یحیی گل‌محمدی که می‌توانست در پایان فصل به‌عنوان مربی آزاد و بدون نیاز به پرداخت حتی یک‌ریال بابت رضایتنامه‌اش به پرسپولیس بیاید، بین 2نیم‌فصل در حالی به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست که هیچ‌وقت در مورد رقم انتقال او اطلاعات شفاف و دقیقی ارائه نشد.
مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران در جدیدترین مصاحبه خود با سایت «girondins33» بلژیک مدعی شد که بعد از قطع همکاری با ایران 4 پیشنهاد داشته است.
در آرژانتین مخالف تعویق بازی‌های سوپرلیگ هستند و بهترین راه‌حل را برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته ولی با پخش تلویزیونی رایگان می‌دانند.