2
سه شنبه 27 اسفند 1398
شماره 7907
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرخصی کرونایی 83هزار زندانی

رئیسی: در اعطای مرخصی به زندانیان ،کار جهادی صورت گرفت
رئیس قوه قضاییه در آخرین جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه در سال۹۸، از اعطای مرخصی به ۸۳هزار زندانی خبر داد و گفت: در اجرای بخشنامه صادره در این خصوص واقعا کاری جهادی صورت گرفت؛ چراکه دریافت سند و وثیقه و اجرای فرایندهای قضایی برای این تعداد در مدتی کوتاه، نیازمند یک همت بزرگ و تلاش شبانه‌روزی است و من به نوبه خود از همکاران عزیز تشکر می‌کنم.
ویژه
بحران کرونا تحرک دیپلماتیک را بین کشورهای جهان افزایش داده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اقدامات این وزارتخانه برای پیشگیری و مقابله با کرونا ازجمله طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، ضمن تشکر از زحمات انجام‌شده، بر لازم‌الاجرا بودن تدابیر ستادملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری تأکید کردند.
روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا آمارهای مبارزه با بیماری را امیدوار‌کننده دانست

تب‌سنجی از مسافران در جاده‌ها

اگر تشخیص داده شود مسافری باید از جامعه جداشده و قرنطینه شود، اجازه ادامه مسیر به او داده نمی‌شود
دولت
رئیس‌جمهور با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه تمامی کادر درمانی کشور برای مبارزه با بیماری کرونا، آمارها و ارقام روند مبارزه با بیماری کرونا در کشور را امیدوارکننده دانست و تأکید کرد: به مردم توصیه می‌کنم همچنان در خانه بمانند و درصورت ضرورت برای خروج از منزل، همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
با بحرانی‌شدن شیوع کرونا و عیان‌شدن نقش تحریم‌های آمریکا در حوزه درمان و سلامت کشور، عزمی فراگیر میان فعالان سیاسی و سیاستمداران برای جلب نظر جامعه جهانی به شرایط ایران به‌وجود آمده است؛ عزمی که خواستار لغو تحریم‌های آمریکا و به‌صورت ویژه تحریم‌های دارویی است.
PDF ایران
کوتاه ایران
آیت‌الله سیدهاشم بطحایی، نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه در قم دارفانی را وداع گفت.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: همه سپاه‌های استانی در کنار دانشگاه علوم پزشکی آرایش واقعا جنگی گرفته‌اند.