13
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398
شماره 7644
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اگر امروز گل گهر بتواند شهرداری ماهشهر راببرد برای اولین بار به لیگ برتر صعود می‌کند
محرومیت شجاع خلیل‌زاده از بازی با سپاهان خط دفاع پرسپولیس را به هم می‌ریزد
آیا درصورت انتخاب سرپرست برای فدراسیون کشتی توسط وزارت ورزش کشتی ایران تعلیق می‌شود؟
دنی آلوس حالا پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است و این در حالی است که او جام‌جهانی را فتح نکرده و تنها 2لیگ قهرمانان در کارنامه‌اش دارد. با این‌حال این مدافع 36ساله برزیلی در باشگاه‌هایی که بازی کرده 42مدال به‌دست آورده است.
محسن شادی به ما درخواست داد که با توجه به مشکلات کاری که دارد در ارومیه تمریناتش را پیگیری کند و قطعاً وقتی لازم باشد در تست‌های اصلی ما حاضر می‌شود.

گردباد دوحه

تیتر یک
احسان حدادی برای ششمین بار قهرمان آسیا شد. او با پرتاب 65متر و 95سانتی‌متری رکورد مسابقات آسیا را که 14سال پیش زده بود، افزایش داد
داغ ناصر، داغ 2 قهرمانی

داغ ناصر، داغ 2 قهرمانی

آیا محمدرضا زنوزی مطلق با ما شوخی می‌‎کند؟
شاید گزاف نباشد اگر بگوییم با اظهارات مالک تراکتورسازی پس از شکست برابر پیکان، رکورد بی‌منطقی در تاریخ معاصر فوتبال ایران شکسته شد! محمدرضا زنوزی مطلق که پس از باخت به سپیدرود تیمش را ناشیانه به حاشیه کشاند و تمرکز را از سرخپوشان تبریزی گرفت...
مأموریت؛پیروزی شماره4
مأموریت؛پیروزی شماره4
شفر تا به امروز 3‌تقابل با الهلال داشته و رکورد صددرصد پیروزی را در کارنامه دارد
ذوب‌آهن که از پلی‌آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسیده، هیچ بعید نیست امروز به عنوان اولین تیم ایرانی راهی مرحله حذفی شود. ذوبی‌ها از 3‌بازی دور رفت، 7‌امتیاز جمع کرده‌اند و با پیروزی در بازی امروز مقابل الوصل امارات، به دور بعد صعود می‌کنند.
یک مربی برای تیم ملی بیاورند که تشنه موفقیت باشد رئالی هستم ولی بارسا را هم دوست دارم/ایمان مبعلی که زمان بازیگری‌اش یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران لقب گرفت، حالا دوران مربیگری را در فولاد و در کنار افشین قطبی آغاز کرده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اولین سال حضور کاپیتان تیم ملی در لیگ ایران فراز و فرودهای زیادی داشت