• سه شنبه 3 اردیبهشت 1398
  • الثُّلاثَاء 17 شعبان 1440
  • 2019 Apr 23

فرزندان زنان ایران، ‌ایرانی می‌شوند

لایحه تابعیت ایرانی فرزندان زنان دارای همسر خارجی از سوی دولت به مجلس فرستاده شده و بعد از بررسی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در انتظار ورود به صحن مجلس برای تصویب نهایی قرار دارد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر پاکستان:

روابط ایران و پاکستان باید تقویت شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز گذشته در دیدار آقای عمران‌خان نخست‌وزیر پاکستان و هیأت همراه، ارتباط ملت‌های ایران و پاکستان را ارتباطی قلبی و عمیق برشمردند و تأکید کردند

روز زمین شنیدن ندای طبیعت

۲۲آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت ماه از سوی یونسکو به نام «روز زمین» نام‌گذاری شده است؛ روزی که فعالان محیط زیست هر سال با صدایی رساتر ضرورت توجه به زمین که حیات و ممات ما به آن وابسته است را یادآور می‌شوند.

تغییر قانون تابعیت برابری حقوق زنان و مردان

تابعیت در دنیا یا از طریق خاک منتقل می‌شود و یا از خون که در کشور ما از طریق خون است اما طبق قانون کنونی تنها از طریق خون مردان است

مأموریت سردار سلامی

تغییرات اخیر در «فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، توجه زیادی را به‌خود معطوف کرد

دود اعتیاد روی سر مدارس

در آبی بزرگ مدرسه که باز می‌شود، دخترهای نوجوان چند‌تا چند‌تا می‌آیند بیرون؛ با مقنعه‌های کج و کوله و مانتوهای گشاد رنگ‌و‌رو‌رفته و صورت‌هایی که جوش‌های ابتدای بلوغ ملتهب‌شان کرده.

مدیریت ریسک؛ تکیه‌ بر دیگران

زلزله بم و سرپل‌ذهاب، آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی و برخی چاه‌های نفتی، سقوط هواپیماها، سانحه کشتی سانچی و اخیرا وقوع سیل در برخی استان‌های ایران؛ اینها تنها بخشی از حوادث بزرگی است.

مرا به‌نام کوچکم صدا بزن

نامگذاری معابر و خیابان‌های تهران به نام اهالی معاصر فرهنگ بالاخره محقق شد.