13
سه شنبه 20 فروردین 1398
شماره 7633
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پرسپولیس امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.
از علی دایی پرسیده‌اند مربی ایرانی بیشتر به درد تیم ملی می‌خورد یا مربی خارجی؟ دایی هم گفته «به من چه؟
کاوه رضایی که در ازای 5میلیون یورو به بروژ بلژیک پیوست و گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه شد، فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشته است.
یک مربی کشتی که شاگردانش را وادار می‌کرد گوش‌شان را با روش‌های غیرمتعارف بشکنند، ممکن است مادام‌العمر محروم شود
بازیکنانی مثل هری کین و اوزیل، اسیر بازی فورتنایت شده‌اند؛ گیمی که دربار انگلستان خواستار ممنوعیت آن شده است/ربیانی مثل فرگوسن به‌شدت مراقب زندگی خارج از فوتبال بازیکنان خود بودند و گاهی از والدین بازیکنان به‌عنوان جاسوس استفاده می‌کردند تا رفتار آنها را زیرنظر بگیرند.
تیم منتخب مغضوبان برانکو؛ سرنوشتی به رنگ گل ریحان/در طول چهار سالی که برانکو روی نیمکت پرسپولیس بوده، بازیکنان نامدار زیادی از سوی او تسویه شده‌اند؛ کسانی که عمدتا مشکل فنی نداشتند

فکر کن این هم داربی است

تیتر یک
حریف امشب پرسپولیس تیم پنجم عربستان است؛ پایین‌تر از النصر و الهلال، حریفان ذوب‌آهن و استقلال / 24ساعت بعد از رویارویی ذوب‌آهن و استقلال با حریفان عربستانی، امشب نوبت به پرسپولیس می‌رسد...
عبور از 4 غیرممکن

عبور از 4 غیرممکن

به بهانه چهارسالگی حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس /​​​​​​​میانه‌های فروردین94 بود که برانکو ایوانکوویچ چیزی شبیه به «نعش» پرسپولیس را در روزهای پایانی لیگ چهاردهم تحویل گرفت.
بازی با استقلال فینال است
بازی با استقلال فینال است
مهدی کیانی: اصلا از قهرمانی ناامید نشده‌ایم
لیگ برتر این فصل بسیار جذاب دنبال می‌شود. با توجه به نتایج هفته‌های گذشته پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان مثلث اصلی قهرمانی بودند اما سپاهان با توجه به تساوی مقابل تیم نساجی مازندران اختلافش با 2رقیب به 4امتیاز رسید و شاید شانس قهرمانی آنها در 6هفته باقیمانده کمتر از پرسپولیس صدرنشین و تراکتورسازی رده دومی باشد.
تیم‌ملی فوتبال بانوان امشب با شکست چین‌تایپه برای اولین‌بار به مرحله نهایی المپیک صعود می‌کند
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یکشنبه‌شب  گذشته در اقدامی عجیب باشگاه استقلال خوزستان برای پنجمین بار سرمربی خود را در طول فصل عوض کرد و سیدمحمد علوی به جای سیروس نعمتی‌نژاد هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت.