13
شنبه 1 دی 1397
شماره 7558
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پانادیچ: امیدوارم بیرانوند به یک تیم مهم اروپایی برود

پرسپولیس سرانجام به پایان محرومیت خود در نقل و انتقالات رسید و توانست در این فصل هم در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.
ویژه
تیم ملی فوتبال کشورمان که هم‌اکنون در اردوی قطر حضور دارد 2دیدار دوستانه برابر تیم‌های ملی فلسطین و قطر برگزار خواهد کرد.
داوود رفعتی شاید در کل مملکت تنها انسان بالغی باشد که عقیده دارد اشتباهات داوری در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم زیاد نبوده!
کلا فوتبال جالبی داریم و همه عقیده دارند ریشه کل مشکلات‌شان بیرون از مجموعه خودی است. یکی هم همین باشگاه محترم تراکتورسازی.
گزارش خبرنگار همشهری از مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در اردبیل که ستاره آن سرمربی تیم‌ملی بود
سولشر امشب برای نخستین‌بار روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد می‌نشیند.
4چالش مهم پرسپولیس در نیم‌فصل دوم. پرسپولیس نیم‌فصل اول را رؤیایی پشت سر گذاشت. درحالی‌که تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تقویت شده بودند...

اتفاقی نادر در فوتبال زنان

​​​​​​​ گزارش اختصاصی همشهری‌ورزشی از حضور تماشاگران مرد در لیگ فوتبال زنان ایران که حتی بازگشت باشکوه تیم ملوان را تحت‌الشعاع قرار داد.
تیتر یک
صبح جمعه‌‌ است و سرمای آخرین روز پاییز خواب را دلنشین‌تر کرده. همه‌جا ساکت است و انگار همه آرام گرفته‌اند تا انرژی‌شان را برای شب نگه دارند؛ جشن شب چله. سکوت کوچه و خیابان، به صندلی‌های خالی مترو هم رسیده؛ جایی که روز عادی نفس کشیدن را هم سخت می‌کند.
خودکار قرمز کی‌روش

خودکار قرمز کی‌روش

آیا سرمربی تیم ملی، برای یک شوک تازه آماده می‌شود؟ کارلوس کی‌روش در هیچ شرایطی «اصل غافلگیری» را فراموش نمی‌کند. این بخشی از سبک مربیگری مرد پرتغالی است که اصرار دارد همیشه یک قدم از رقبا، رسانه‌ها و حتی شاگردان‌اش جلوتر باشد.
لژیونرهای نفرین‌شده
لژیونرهای نفرین‌شده
روایت هراس بزرگ تیم ملی قبل از جام ملت‌های2019 آسیا.تیم ملی در شرایطی به استقبال جام‌جهانی2018 رفت که لژیونرهای این تیم شرایط درخشانی را پشت سر می‌گذاشتند.
به‌نظر می‌رسد مدیران باشگاه تراکتورسازی دوباره با ستاره بریتانیایی به توافق رسیده‌اند اما انتشار ناگهانی یک ویدیوی قدیمی معادله بازگشت را پیچیده کرده است
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نیم‌فصل اول برای پرسپولیس خیلی پرفراز و نشیب سپری شد. آنها با وجود تنگناها نتایج خوبی گرفتند، هرچند مشکلات مالی و مدیریتی پا برجا بود و کار را به اعتصاب و مسائلی از این دست کشاند.