2
شنبه 1 دی 1397
شماره 7558
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رزمایش سپاه در جزیره قشم

دفاعی
رزمایش پیامبر اعظم12 از امروز در جزیره قشم ‌برگزار می‌شود. به گزارش میزان، فرمانده نیروی زمینی سپاه در نشست خبری با اعلام این خبر گفت:
ویژه
سیدعباس عراقچی بعد از سفر به 2کشور فنلاند و سوئد، به مسکو رفت و با سرگئی ریابکوف، همتای روس خود دیدار و رایزنی کرد.
مناظره غیرمستقیم برخی چهره‌های منتقد عملکرد سنتی حوزه‌های علمیه و پاسخ روحانیت و برخی مراجع تقلید به آنها در فضای مجازی ادامه دارد.
مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در واکنش به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو مبنی بر تردد دوره‌ای مدیران امنیتی رژیم صهیونیستی برای نظارت بر برنامه‌های هسته‌ای ایران به ایسنا، گفت: نتانیاهو حق دارد از این داستانسرایی‌ها داشته باشد، زیرا او به‌خاطر لو‌رفتن جاسوسی وزیر اسرائیل برای ایران و نفوذ گسترده دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، تحت شدیدترین فشارهای داخلی و خارجی قرار دارد.
مجلس
جنجال حضور پرحاشیه نماینده سراوان در اداره گمرک هر روز بیشتر می‌شود و واکنش‌ها به آن رنگ و بوی تازه می‌گیرد.
اردوغان و روحانی اعلام کردند تسهیلات بیشتری برای ورود و خروج بازرگانان و مردم 2کشور فراهم می‌شود

توافق تجاری ایران و ترکیه در پسا تحریم

دولت
سران ایران و ترکیه با هم قرار گذاشتند که تعرفه ترجیحی بین 2کشور برقرار کنند تا هدف 30میلیارد دلاری تجارت بین تهران و آنکارا محقق شود.
مردم تهران روز جمعه با حضور در معراج شهدای تهران با پیکر مطهر ۱۱۸ شهید تازه تفحص‌شده دفاع‌مقدس وداع‌کردند.
PDF ایران
کوتاه ایران
اذن 170نفره برای منع شدن از یک قانون/ نمایندگان بدون آگاهی از قانون اساسی/مملکت همه‌اش گریه نیست/ نامه‌خوانی لاریجانی در بندر خمیر
سخنگوی وزارت خارجه با نکوهش اقدام آلبانی در اخراج 2دیپلمات ایرانی گفت: این سناریو تحت فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی و با همکاری برخی گروه‌های تروریستی و با بیان ادعاهای واهی و در جهت تخریب روابط ایران و اروپا اجرا شده است.