13
یکشنبه 11 آذر 1397
شماره 7541
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موجودیت بسکتبال را به خطر نیندازیم

یادداشت
تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام‌جهانی با اختلاف 29 امتیاز به استرالیا باخت. باید قبول کنیم که اختلاف بسکتبال ایران و استرالیا 29 امتیاز است؟ به نظر من نیست.
ویژه
مصاحبه‌ای از مسعود شجاعی منتشر شده که کاپیتان تیم ملی ایران در آن از بی‌مهری‌ها نسبت به این تیم انتقاد کرده است.
بازگشت افشین قطبی به لیگ برتر حداقل برای رسانه‌ها خبر خوبی است. او مربی سوژه‌داری است و لیگ را جذاب‌تر می‌کند.
در فوتبال هیچ‌چیز به اندازه حضور پرشور مردم در ورزشگاه‌ها ارزش ندارد.
رئیس فدراسیون بیلیارد ضمن رد ادعاهای اکرم محمدی ، ارزش مدال تاریخی او در آسیا را هم زیر سوال برد.
محمد فلاح، بازیکن پیکان در بازی با ورامین با اعتراف به خطایش، رأی داوری را برگرداند. او با این کار یاد بازیکنان سال‌های دور والیبال را زنده کرد.
مورینیو از رفتاری که با او می‌شود هم گله دارد هم خوشحال است.  مورینیو از اینکه رفتار اتحادیه فوتبال، رسانه‌ها و مردم با او متفاوت از رفتارشان با دیگر مربیان لیگ برتر است ناراضی است.

خداحافظی اجباری

تیتر یک
جلال حسینی که به نظر می‌رسد امیدش به بازی در جام ملت‌ها را از دست داده، در مرز 37 سالگی از تیم‌ملی کناره‌گیری کرد.
برانکو؛ مأمور احیا

برانکو؛ مأمور احیا

در مورد بهترین فصل فوتبالی شجاع خلیل‌زاده؛ نام جدید در فهرست شعبده‌بازی‌های پروفسور. سال اولی که شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس آمد انتقادات از عملکرد او بسیار زیاد بود.
بازگشت مارکوپولو
بازگشت مارکوپولو
افشین قطبی، سرمربی فولاد شد؛ او از فردا با کلمه فولاد جمله می‌سازد. افشین قطبی -سرمربی سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس- بعد از 8سال به فوتبال ایران  بازگشت.
صداوسیما و معضل همیشگی گزارش‌های یک‌طرفه. آنچه در جریان پخش تلویزیونی مسابقه ماشین‌سازی و پرسپولیس اتفاق افتاد،نمونه‌ای آشنا از مدل گزارش بازی‌های سرخ‌ها و آبی‌ها در شهرهای مختلف کشور بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بررسی کارنامه افشین قطبی پس از خروج از ایران
فاجعه در فوتبال زنان افغانستان؛ مربی و بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال زنان این کشور مدعی شده‌اند‌ مورد آزار جنسی و فیزیکی قرار گرفته‌اند. در این آزار جنسی، مردان حاضر در فدراسیون فوتبال و حتی کرم‌الدین کریم، رئیس فدراسیون متهم شده‌اند.