16
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402
شماره 8755
در شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مزاحم‌ها نقره‌داغ می‌شوند

‌خبر
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه۱۴ از رسیدگی و به‌روزرسانی وضعیت ۲ هزار و ۶۷۰ واحد صنفی این منطقه، در راستای ساماندهی صنایع و مشاغل خبر داد.
ویژه
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح‌های آموزشی مدیریت تفکیک پسماند، ویژه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی در مدارس این منطقه در سال جدید خبر داد.
مسجد جعفری کوی نصر، یکی از مساجد فعال و تأثیرگذار پایتخت است که سال‌ها ‌ سیدابراهیم ‌رئیسی، رئیس‌جمهوری کشور، امام‌جماعت آن بود.
کار خوب
دانشجویان دانشگاه‌های برتر کشور کار‌‌هایی کرده‌اند کارستان. کار خیر می‌کنند، به مناطق محروم می‌روند ومسابقات ورزشی برگزار می‌کنند، برای اینکه بگویند حال محیط‌زیست‌مان خوب نیست و باید هوای آن را داشته باشیم.

‌دختری به نام « گلی»

این دختر که محبوب آسایشگاه« بچه‌های آسمان» است با فروش نقاشی‌هایش، گوشه‌ای از مشکلات کودکان معلول را حل می‌کند
گزارش
گلی، قهرمان «بچه‌های آسمان» است. شاید دست‌هایش توان نداشته باشند اما دلش به وسعت دریاست و برای آرامش بچه‌های آسمان می‌تپد؛ دختر هنرمندی که با وجود معلولیت، آرزوهای ساکنان آسایشگاه معلولان را روی بوم نقاشی به تصویر می‌کشد و با فروش نقاشی‌هایش در بازارچه خیریه،گوشه‌ای از مشکلات بچه‌های آسمان را حل می‌کند.
هشت برادر سفره‌دار

هشت برادر سفره‌دار

داستان ما از محله باغ فردوس خیابان مولوی شروع می‌شود. باید برگردیم به ١٠٠ سال پیش، زمانی که هر محله تهران یک لوطی نامدار داشت که هم و غمش داشتن هوای مردم و مظلومان ‌ بود.برادران عباسی برای محله باغ‌فردوس مصداق این سخن بودند. محمد، مهدی، عباس، صفر، شعبان، غلامعلی، احمد و امیر. آنها8 برادر بودند، همه ورزشکار و اول اسم همه حاجی. اما چرا معروف بودند به هفت‌کچلون؟
نوسازی ۲میدان تره‌بار در جنوب‌غرب تهران
نوسازی ۲میدان تره‌بار در جنوب‌غرب تهران
میدان‌های میوه و تره‌بار فدک و شقایق در محله‌های وصفنارد و ابوذر غربی نوسازی می‌شود.