18
چهار شنبه 2 شهریور 1401
شماره 8574
ورزش2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اساساً سازمان لیگ برنامه هر هفته از مسابقات را با این نیت تنظیم می‌کند که بعدا آن را تغییر بدهد و لذت ببرد. می‌گویند لذتی که در تغییر برنامه است، در خود برنامه‌ریزی نیست!
مهدی تاج رد صلاحیت شده؟ همه‌چیز از صحبت‌های تلفنی حسن کامرانی‌فر شروع شد. دبیر فدراسیون فوتبال که دوشنبه‌شب مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود، مدعی شد یکی از نامزدهای سرشناس برای حضور درانتخابات رئیس فدراسیون فوتبال تأیید صلاحیت نشده است.
در سال‌های اخیر موج بزرگی از حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های اروپایی شکل گرفت؛ آنچه دلایل متنوعی داشت. گروهی از بازیکنان دنبال پیشرفت فنی بودند، برخی از سبک متفاوتی از زندگی استقبال می‌کردند و عده‌ای هم با توجه به افزایش قیمت ارز، دستیابی به درآمد دلاری و یورویی را اولویت قرار داده بودند.

همسر دیاباته، علیه پرسپولیس!

سرخپوشان در حال نهایی‌کردن قرارداد شیخ بودند اما در آخرین گام‌ها به مشکل خوردند
مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از جذب یورگن لوکادیا و براساس درخواست یحیی گل‌محمدی، از یک هفته پیش مذاکرات جدی‌شان را با شیخ دیاباته آغاز کردند.

انتظار بی‌پایان

قاسم دهنوی در لیگ دوی آذربایجان تیم گرفت؛ کی یک مربی لژیونر بزرگ خواهیم داشت؟
خبر جالبی است: «قاسم دهنوی هافبک پیشین پرسپولیس که مدتی هم در تراکتور عضویت داشت، بعد از پشت سر گذاشتن کلاس‌های مربیگری و تجربه‌ای کوتاه‌مدت در فوتبال ایران در رده‌های پایین‌تر، اکنون کار را در لیگ دسته دوم آذربایجان با هدایت تیم خزر لنکران دنبال خواهد کرد.
آماربازی
در هفته دوم لیگ برتر، تیم پرسپولیس هم بالاترین درصد مالکیت توپ را داشت و هم بیشترین درصد موفقیت در نبردها را به نام خودش ثبت کرد اما هیچ یک از این رکوردها منجر به پیروزی شاگردان یحیی نشد.
PDF ورزش2
کوتاه ورزش2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس