16
سه شنبه 28 شهریور 1402
شماره 8887
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تخلیه بموقع جان روستاییان را نجات داد

بخش «لوندویل» شهرستان آستارا درگیر سیلاب شد
امداد
تخلیه بموقع بخش «لوندویل» در شهرستان آستارا باعث شد تا بارندگی سیل‌آسای صبح روز دوشنبه 27شهریور، هیچ خسارتی برای روستاییان نداشته باشد.
ویژه
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از زمستان سال گذشته تاکنون، ضریب خاموشی اتفاقی کلانشهر اهواز نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد کاهش یافته است.
مدیرکل انتقال خون مرکزی گفت: استان مرکزی برای ۵ روز ذخیره خون دارد و نیاز است که همه گروه‌های خونی برای اهدای خون مراجعه کنند.
عکس خبر
برداشت پسته در باغ‌های خراسان شمالی از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا اواسط مهر ادامه دارد.

‌جاده پردردسر یزد

‌جاده یزد - طبس به‌عنوان یکی از محورهای پرترافیک غرب به شرق و شمال به شرق در مسیر مشهد، بعد از 2دهه هنوز درگیر دو بانده شدن است‌
گزارش
نزدیک به 2دهه از تصویب 2بانده شدن جاده یزد - طبس به‌عنوان یکی از محورهای پرترافیک غرب به شرق و شمال به شرق در مسیر مشهد‌ می‌گذرد و وعده‌های متعدد مسئولان برای بهره‌برداری از آن هنوز محقق نشده است.

پرداخت فوری خسارت‌ حادثه‌دیدگان گرگان

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان: در فرایند آزمایش تحقیقاتی سامانه‌های آفندی و پهپادی یکی از سامانه‌ها با انحراف از مسیر اصلی متلاشی می‌شود و قطعاتی از این سامانه متلاشی شده در مناطقی از شهر گرگان سقوط می‌کند.
تامین اعتبار راه‌آهن شمال و جنوب ایلام
حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام: ‌اعتبار ویژه برای ساخت خط راه‌آهن از 2 مسیر اندیمشک - دهلران و اسلام‌آباد غرب - ایلام که موجب تسهیل در تردد زوار، رونق صادرات، پوشش کمبود ناوگان حمل‌ونقل‌عمومی، ارزان شدن هزینه تردد، ایمنی در حمل‌ونقل، سفر ایمن و... می‌شود، تامین شد.‌
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
در میان روستاهای همدان، «کنجینه»، روستایی در دهستان سنگستان با مشکلات بسیاری مواجه است.