• سه شنبه 28 شهریور 1402
  • الثُّلاثَاء 4 ربیع الاول 1445
  • 2023 Sep 19

میلیاردرهای خیابان‌نشین

همشهری از استخدام دستفروش در فضای مجازی پرده برداشت
گوشه به گوشه شهر را به نام خود زده‌اند و درست زمانی که خورشید در آسمان کمرنگ می‌شود، با حرارت در خیابان‌های شهر شروع به‌کار می‌کنند.
عملیات جدید ضدانقلاب برای تحقیر ملی به بهانه استقبال از ستاره فوتبال

پروژه‌تحقیرهوادار

صدها نفر با شور و حرارت به استقبال رونالدو رفتند. دوستداران دوآتیشه‌اش هم فقط این جمعیت نیستند. یک جریان زنده به نام هوادار که در کل دنیا یک پدیده جا افتاده است.

از تیلور تا رونالدو

یکم. خبر شکست یزدانی مقابل تیلور را تبدیل کردند به پروژه تحقیر مردم ایران. چرا؟ چون جامعه ایرانی فارغ از برد و باخت احساس قدرت و غرور داشت.

جهادی از جنس مدرسه‌سازی‌

مدرس0ه به‌عنوان کالبد نظام تعلیم و تربیت همواره کانون تحولات فرهنگی و اجتماعی جامعه بوده و تأثیر مهمی در فعالیت، حیات و پویایی علمی جامعه دارد.

طغیان افسردگی در شادترین کشورهای اروپا

«40میلیون نفر در اروپا تحت‌تأثیر افسردگی هستند»؛ این آمار سازمان بهداشت جهانی از افزایش روزافزون پدیده افسردگی مزمن در قاره سبز است.

خاص ترین بخشش های ابدی

در میان هزاران موقوفه پایتخت، متفاوت‌ترین‌های ۴۰۰ سال اخیر را معرفی کرده‌ایم؛ ازمیخانه‌ای که مسجد شد تا وقف سایبری و پادزهر و گرانقیمت‌ترین خانه

35 میلیون نفر زیر پوشش بیمه رایگان

۴۴میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند اما ۸۰درصد از این افراد بیمه رایگان دارند؛ 20میلیون نفر جمعیت روستایی، عشایر و شهرهای کمتر از 20هزار نفر، 12میلیون نفر هم در 5دهک اول درآمدی جامعه.

گسترس کتابخانه‌های سیار در دولت سیزدهم