06
سه شنبه 28 شهریور 1402
شماره 8887
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حمایت از دانش‌بنیان‌های واقعی

چهره روز
عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارائه فهرست 13ابر پروژه پیشران در این وزارتخانه طی روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این ابر پروژه‌ها به‌صورت انفرادی یا همکاری تیمی فعالیت کنند.
ویژه
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران: ۱۱هزار واحد صنفی مشاور املاک دارای پروانه هستند و در نتیجه بازرسی‌ها ۱۴۰۰ واحد بدون پروانه شناسایی و برای پلمب معرفی شدند.
قیمت دوربین عکاسی
اصل ماجرا
کارگران همچنان خواستار بازنگری دستمزد و افزایش آن در نیمه دوم سال هستند و بار دیگر یکی از نمایندگان آنها بر ضرورت تقویت قدرت خرید و جبران هزینه‌های سبد معیشت خانوارهای کارگری تأکید کرده و مساعدت کارفرمایان برای ترمیم مزد کارگران را خواستار شده است.

تثبیت و آرامش بازار در پی آزادسازی منابع ارزی

کارشناسان درباره آثار آزاد‌سازی‌ منابع ارزی بر بازار نظر می‌دهند
گزارش
آنطورکه کارشناسان اقتصادی می‌گویند آزاد‌سازی‌ منابع ارزی ایران به تداوم تثبیت نرخ‌ها و آرامش در بازار ارز منجر می‌شود.

افزایش ۴۳درصدی درآمدهای نفتی در سال گذشته

جواد اوجی، وزیر نفت: در آغاز کار این دولت تولید نفت حدود ۲.۳میلیون بشکه در روز بود، امروز تولید نفت ایران با توان متخصصان ایرانی به ۳.۳میلیون بشکه در روز رسیده و نکته مهم آن است که هر چه تولید نفت انجام می‌شود یا در پالایشگاه‌های داخلی به مصرف می‌رسد،
علاقه عربستان برای گسترش همکاری با صنعت پتروشیمی ایران
عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان در تهران: ایران در زمینه دانش و فناوری‌های نوین در صنعت پتروشیمی پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته و ما علاقه‌مند به همکاری هستیم. زمینه‌های مشترک همکاری میان شرکت سابیک عربستان و شرکت‌های پتروشیمی ایران وجود دارد و امیدواریم به‌زودی شاهد برگزاری دیدارهای دوجانبه باشیم.
PDF اقتصاد 1
کوتاه اقتصاد 1
در فاصله چند روز مانده به بازگشایی مدارس، فروش فوق‌العاده اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در سراسر کشور در حال برگزاری است و براساس اعلام اتاق اصناف ایران، فروشندگان کالاهای مورد نیاز مدارس می‌توانند با دریافت مجوز از اتحادیه خود، تا یک‌ماه فروش فوق‌العاده داشته باشند.