13
سه شنبه 1 مهر 1399
شماره 8044
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مشکلات تخصیص و تغییر مبنای ارز مرجع واردات برنج به نیمایی زمینه دپوی برنج‌های وارداتی درگمرکات کشور و افزایش چند برابری نرخ این اقلام در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است.
- وقتی غذا روی گاز سر می‌رود یا موقع سرخ کردن غذاها، روغن روی اجاق گاز می‌پاشد، بهترین کار این است که همان دقایق اول آن را تمیز کنید چون در این صورت لکه ایجاد شده با کمترین زحمتی و تنها با یک دستمال پاک می‌شود اما اگر فرصت این کار را نداشتید بعدا کار کمی سخت‌تر می‌شود.
افزایش شدید قیمت لاستیک سنگین در پی تغییر نرخ پایه ارز واردات از ابتدای امسال و مشکلاتی که در زمینه تهیه لاستیک برای ناوگان سنگین باری و مسافری ایجاد شد دولت را برآن داشت تا ارز 4هزار و 200تومانی را موقتا به واردات این کالا برگرداند

بازار تخم مرغ در انتظار آرامش

تولید کنندگان تامین نهاده‌های تولید با ارز دولتی را پیش‌شرط کاهش قیمت و آرامش بازار تخم‌مرغ می‌دانند
2هفته‌ای هست که ملتهب است و عامل این التهاب، چه افت تولید باشد و چه افزایش صادرات، باعث شده این دردسترس‌ترین منبع پروتئین از سفره بسیاری از مردم دور‌شود.
بازار سیاه سیمان حذف می‌شود

بازار سیاه سیمان حذف می‌شود

با وجود رکود در صنعت ساخت‌وساز و کاهش تقاضا برای مصالح ساختمانی، تولید سیمان از ابتدای امسال 20درصد رشد داشته و با موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش نرخ مصوب این کالا به‌نظر می‌رسد شرایط تولید این محصول بهتر شود.
گلفروش‌ها هنوز کمر راست نکرده‌اند
گلفروش‌ها هنوز کمر راست نکرده‌اند
درحالی‌که 6‌ماه از آغاز شیوع کرونا در کشور می‌گذرد و بسیاری از اصناف و مشاغل آسیب‌دیده پس از این مدت توانستند مشکلات ناشی از تعطیلی و افت فروش پس از آن را پشت سر بگذارند، گلفروش‌ها هنوز نتوانسته‌اند خسارت‌های کرونا را جبران کنند.

بازار قائم تجریش

راسته بازار
بازار قائم تجریش یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران است و کمتر کسی در تهران هست که نام آن را نشنیده باشد. تجریش با وجود بافت قدیمی‌اش بهترین مراکز خرید تهران را در خود جای داده که قائم، قدیمی‌ترین آنهاست.