08
سه شنبه 1 مهر 1399
شماره 8044
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل گذشته، شایعات زیادی در مورد بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال به گوش می‌رسید. با وجود این خود مجیدی زودتر از این حرف‌ها با باشگاه قطع همکاری کرد و پس از مدتی در یک مصاحبه افشاگرانه، به‌طور رسمی لیست نفرات مورد علاقه‌اش برای حضور در استقلال را منتشرکرد.
مهدی ترابی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس سرانجام با باشگاه العربی قطر به توافق رسید تا فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن کند؛ این یک خبر بد برای آن دسته از هواداران پرسپولیس است که همچنان امیدوار به رخدادن یک اتفاق بودند تا همه‌‌چیز به هم بخورد و ستاره تیمشان را دوباره با پیراهن پرسپولیس ببینند.

گروه سه تیمی، یک آدرس غلط بود

4 نکته درباره تساوی مقابل الشرطه که راه صعود استقلال را دشوار کرد
استارت آسیایی استقلال عجیب بود؛ آنها نیمه اول کاملا برابر الشرطه وادادند و شرایط عجیبی را تجربه کردند، اما نیمه دوم به بازی و شاید حتی بتوان گفت به تورنمنت برگشتند. اگر حضور به‌موقع ارسلان مطهری مقابل دروازه الشرطه نبود، استقلال امروز به عجیب‌ترین شکل ممکن از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود. چند نکته را در مورد این بازی بخوانید.

قهرمان‌ها وارد می‌شوند

پراکنده از بازی‌های یکشنبه فوتبال اروپا
یکشنبه‌شب بازی‌های مهمی در اروپا برگزار شد. 3 مدافع عنوان قهرمانی لیگ‌های مختلف یعنی یووه، رئال و لیورپول در این شب به میدان رفتند که دو تای اول بازی افتتاحیه خود را در لیگ انجام می‌دادند.

نکته بازی

نکته بازی
این گراهام پاتر هم قشنگ علیرضا جهانبخش را سر کار گذاشته است. بنده‌خدا علیرضا هر کاری می‌کند و هر طوری تریپ جنگجوی تسلیم‌ناپذیر را برمی‌دارد، انگار قرار نیست اتفاق خاصی رخ بدهد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ادینسون کاوانی به رئال مادرید پیشنهاد شده و حالا مدیران این باشگاه، شرایط جذب رایگان این مهاجم گلزن اروگوئه‌ای را ارزیابی می‌کنند.
لوییس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید قرار دارد. انتقال آزاد لوییس سوارز به روخی بلانکوس، کلید انتقال آلوارو موراتا به یوونتوس خواهد بود.