05
شنبه 30 اردیبهشت 1402
شماره 8776
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جوانی جمعیت، دیگر انتخاب نیست، الزام است

یادداشت
جمعیت و سیاستگذاری‌ها برای جوانی و رشد با ثبات و پایدار آن، با توجه به شواهدی که نشان می‌دهند شاخص‌ها و متغیرهای کلان جمعیت در وضعیت نگران‌کننده‌ای هستند، اکنون دیگر یک انتخاب نیست.
ویژه
روابط‌عمومی‌ها در دوران سیال بودن علم در جهان امروزی که با ورود فناوری‌های متاورس و هوش مصنوعی می‌روند تا مرزهای گذشته را در مسیر اطلاع‌رسانی از رویدادها و پایش و رصد اطلاعات با سرعتی باور نکردنی طی کنند، نقش اساسی در قلب سازمان و رابطه مستقیمی با مغزافزار مدیریتی ارشد دارند.
گزارش
مجموعه‌های فرهنگی شهردخت در حال گسترش در تمام مناطق تهران هستند و امروز همزمان با آغاز دهه کرامت در پنجاه‌وششمین شنبه امیدوافتخار 4شهردخت در شهر افتتاح می‌شوند.

میزبانی صدا و سیما از شهرداری

در نشست زاکانی و جبلی بر همکاری مشترک سازمان‌های متبوع تاکید شد
گزارش
در روزهای گذشته، نشست مشترکی میان شهردار تهران و رئیس سازمان صداوسیما برگزار شد. در این نشست چند ساعته که علیرضا زاکانی و پیمان جبلی به همراه مدیران و معاونان ارشد خود حضور داشتند، به برنامه‌ها و اقداماتی که این دو دستگاه می‌توانند به‌صورت مشترک انجام دهند و با یکدیگر همکاری داشته باشند، اشاره شد.

عدد خبر/ 21000 تن

حامد مقدسی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه5 گفت: ما از ابتدای سال تاکنون هر روز در چند نقطه از منطقه عملیات آسفالت‌ریزی، روکش و لکه‌گیری با تناژی برابر با ۲۱۰۰۰تن را انجام داده‌ایم.
نقل‌قول‌خبر/ اقدامات شهرداری برای جوانی جمعیت
حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران: ترویج خانواده 4 فرزندی در تبلیغات شهری، بررسی تخفیف حمل و نقلی برای مادران دارای سه فرزند و ایجاد کمپین«فرزندان سرمایه های زندگی» از جمله برنامه های شهرداری برای جوانی جمعیت است.
‌خبر
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند درباره نحوه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب، گفت: طی یک طرح ویژه و عملیاتی، اکیپ‌های جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در قالب ۴گروه مشتمل بر ۳خودرو، مکان‌های تجمع سگ‌ها را با همکاری مناطق ۲۲گانه شناسایی و نقطه‌گذاری می‌کنند تا ظرف مدت زمان یک‌ماه اقدامات لازم را درخصوص ساماندهی آنها انجام دهند.