• شنبه 30 اردیبهشت 1402
  • السَّبْت 29 شوال 1444
  • 2023 May 20

پاتوقی برای دختران تهران

جزئیات 4 مجموعه‌ شهردخت که همزمان با دهه کرامت افتتاح می‌شود
مجموعه‌های فرهنگی شهردخت در حال گسترش در تمام مناطق تهران هستند و امروز همزمان با آغاز دهه کرامت در پنجاه‌وششمین شنبه امیدوافتخار 4شهردخت در شهر افتتاح می‌شوند.

حق مان را می گیریم

طالبان مطالبه جدی ایران برای تحویل حقابه ملت ایران را جدی نگرفته و حاضرنیست حق مردم سیستان و بلوچستان را به آنها بدهد. همین دیروز مقامات طالبان در ویدئویی تمسخرآمیز یک گالن آب از یک استخر بیرون آوردند و گفتند این هم حق ایران.

حقابه هیرمند؛ چالش‌ها و راهکارها

موضوع حقابه ایران از رود هیرمند که در روزهای اخیر بار دیگر شاهد تحولاتی در این حوزه و تنش‌های سیاسی مربوط به آن میان ایران و افغانستان بوده‌ایم، اگرچه ریشه در دوره قاجاریه دارد اما رویدادهای به‌وقوع پیوسته در دهه50 شمسی را می‌توان مهم‌ترین پاشنه‌آشیل این حوزه قلمداد کرد.

خط‌پایان تروریست‌های «خانه اصفهان»

3نفر از مجرمان حادثه خانه اصفهان که در جریان ناآرامی‌های آبان‌ماه سال گذشته با تیراندازی به‌سوی نیروهای حافظ امنیت 3نفر از آنها را به شهادت رسانده بودند، صبح دیروز در زندان به دار مجازات آویخته شدند. اما پرونده این محکومان از کجا آغاز شد و چه مراحلی را طی کرد تا به اجرای احکام رسید؟

روز پیروزی مقاومت در جده

یک روز قبل از برگزاری نشست سران اتحادیه عرب در شهر بندری جده عربستان سعودی، «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه برای نخستین بار از سال 2010 وارد جده شد تا روز جمعه در کنار «محمد بن‌سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی در نشست رهبران کشورهای عربی شرکت کند.

متروی پرند چه زمانی راه‌اندازی می‌شود؟