03
شنبه 26 فروردین 1402
شماره 8748
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مهاجرت از تهران به شهرهای اطراف

‌خبر
عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیته سلامت شورای شهر در گفت‌وگو با ایلنا درباره ایجاد نشاط اجتماعی در شهر تهران گفت: مهاجرت معکوس نقش برعکس در نشاط اجتماعی دارد.
ویژه
در روز‌های گذشته با تغییرات هوا و شروع بارندگی در شهر تهران احتمال سیل و آب‌گرفتگی در شهر افزایش پیدا کرد اما آمادگی بخش‌های مختلف شهرداری باعث شد که روز‌های اول بارش باران با مشکلی همراه نباشد.
دیپلماسی شهری
شهردار تهران با نماینده دفتر عمران سازمان ملل متحد در ایران دیدار کرد و در این دیدار از اقدامات شهرداری برای بهبود وضعیت پایتخت گفت.

واگذاری ون‌ها صحت ندارد

همشهری موضوع خروج 3دستگاه ون از سامانه جانبازان و معلولان را پیگیری کرده است
گزارش
«ون‌هایی که با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان معلول و جانباز وارد سامانه معلولان و جانبازان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران شده بودند، اکنون چرا شهرداری تعدادی از آنها را به سایر مراکز واگذار کرده است؟»

ارتقای سرانه‌های فرهنگی جنوب تهران با 7پروژه جدید

در پنجاه و دومین رویداد «امید و افتخار» امروز 7پروژه فرهنگی و مذهبی در منطقه 19 به بهره‌برداری می‌رسند تا سرانه‌های این بخش در جنوب تهران ارتقا یابد.
واگن‌های چینی – ایرانی در مسیر متروی تهران
در سال‌های گذشته تصمیم گرفته شد که تعدادی از واگن‌های متروی تهران با مشارکت چینی‌ها تولید شود اما این کار نیازمند مقدمات طولانی برای بستن قرارداد، پیش‌پرداخت و جزئیات اجرایی بود.
در روز قدس امسال، مانند سال‌های گذشته صد‌ها کارگر شهرداری تهران در محور‌های مختلف به خدمات رسانی به راهپیمایان مشغول بودند .
PDF شهر
کوتاه شهر
اکنون عرضه روزانه گوشت مرغ تازه در میادین میوه و تره‌بار از ۶۰تن به ۱۰۰تن رسیده است.
در حوزه وصول جرایم راهنمایی و رانندگی، سهم شهرداری تهران حدود ۶۰۰میلیارد تومان بوده است.