22
شنبه 26 فروردین 1402
شماره 8748
در شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بچه‌های یاخچی‌آباد قهرمان قهرمانان شدند

در محله
تیم ایروبیک ژیمناستیک مجموعه ورزشی شریعتی به‌عنوان نماینده ایران با ۳رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مسابقات آنلاین جهانی ونتورلی ۲۰۲۳ شرکت کرده.
ویژه
مسجد جامع امام‌حسن مجتبی ع ازجمله مساجد فعالی است که با اجرای برنامه‌های متنوع در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و... زینت‌بخش محله مسعودیه منطقه ١۵ است.
کار خوب
4جوان دهه‌هفتادی در محله شوش بیش از ۱۰۰کودک کار را زیر چتر حمایت‌های خود قرار داده‌اند و به آنها خواندن و نوشتن یاد می‌دهند، حتی مدرسه‌ای با کمک یک خیر برایشان ساخته و نامش را «ارفک» گذاشته‌اند که مخفف «انجمن روشنگران فردای کودک» است.

کارنامه بیار، جایزه بگیر

چند نسل از دانش‌آموزان ممتاز محله دهقان از این کاسب محبوب جایزه گرفته‌اند
گزارش
برای بچه‌های محله دهقان یک قهرمان تمام عیار است؛ مردی که در 70سالگی وارد دانشگاه شد و حالا کارشناسی تاریخ دارد، تمام عمر دانش‌آموزان چند نسل یک محله را به درس خواندن تشویق کرد.
مردی که شمس یک محله بود

مردی که شمس یک محله بود

55 سال به‌وقت نماز صبح از خانه به مسجد می‌آمد و شبانگاه بعد از سلام نماز راهی خانه می‌شد. او تنها امام جماعت یک مسجد نبود. پیرمرد، شمس یک محله بود. پیگیر خاطرات و منش اخلاقی مرحوم آیت‌الله محمود شمس نجف‌آبادی بودن کار دشواری نیست.
میزبانی قلب پایتخت ازروزه‌داران با افطاری ساده
ماه مهمانی خدا شروع شده؛‌ ماه ترویج اخلاق نیکو و مهربانی با خلق خدا و گره از کار نیازمندان گشودن.
PDF در شهر
کوتاه در شهر
شهردار منطقه۱۸ تهران این بار در محیطی غیراداری و دوستانه با جمعی از جوانان به گپ‌وگفت پرداخت و از دیدگاه و نظر آنان در اداره امور شهر و محله باخبر شد.