08
شنبه 26 فروردین 1402
شماره 8748
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

«خدا هست»

سحرگاه خوب
اصلا نمی‌شود مگر می‌شود آخر؟ چرا کسی جواب مرا نمی‌دهد؟ چرا مردم در جواب سؤالاتی به این سادگی سکوت می‌کنند؟ چرا کسی نمی‌تواند جواب بدهد که چرا چشم‌های من صحن ندارد، کبوتر ندارد، سایه ندارد، سرمه ندارد، باران ندارد، شعر ندارد؛ انگار اصلا اصلا هیچ‌وقت نداشته...
ویژه
تنهایی جوانان در کره‌جنوبی و قطع کامل ارتباط آنها با دنیای بیرون، به چنان معضلی تبدیل شده که دولت در این کشور به فکر افتاده ماهی 500دلار به آنها بدهد تا از غار تنهایی‌شان خارج شوند.
خبر بعدی درباره جامعه زندانیان و چشم انتظارانشان در خانه است که به‌خاطر مبالغی که گاهی ناچیز بوده، در کنار زن و فرزند و خانواده‌شان نیستند.
دیالوگ نسل اول مزاحم‌های تلفنی همین بود؛ فوت می‌کردند تا تفریح کنند.
گرینویچ
والدین گاهی برای اینکه کودکانشان را ترغیب کنند به مدرسه بروند، برای آنها جایزه‌ می‌خرند، از خوردنی‌های محبوب گرفته تا عروسک و اسباب‌بازی‌های سبک.

ستاره بچه‌ها

کیلیان امپابه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، یکی از مغرورترین فوتبالیست‌های جوان دنیاست.
خوش‌شانس‌ترین کارمند دنیا

خوش‌شانس‌ترین کارمند دنیا

یک روز تعطیلی پیش‌بینی نشده در محل کار، برای خیلی‌ها یک نعمت است. اما اگر تعداد تعطیلی‌ها بیشتر باشد، و هیچ تأثیری روی حقوق نداشته باشد چه؟
پرواز یک نفره
پرواز یک نفره
خیلی پیش آمده است که وقتی سوار هواپیما می‌شویم، به‌خاطر خالی بودن صندلی‌ها، راحت لم می‌دهیم و فکر می‌کنیم که چقدر خوش‌شانس هستیم. حالا یک مرد، پروازی را تجربه کرده که به سختی نظیر آن را می‌توان پیدا کرد.
خبر خوب این است که یکی از مساجد قدیمی تهران که بیش از نیم قرن قدمت دارد، یعنی مسجد حضرت ابراهیم خلیل ع در اقدسیه شهر ری در کنار فعالیت‌های متداول، با تأسیس یک مؤسسه خیریه و نیکوکاری و ارائه حمایت‌های مالی، فرهنگی، درمانی، شغلی و … به افراد کمتر برخوردار، جزء مساجد فعال این منطقه محسوب می‌شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
یکی از آیین‌های خوبی که در‌ ماه رمضان پررنگ‌تر اجرا می‌شود، کمک به نیازمندان و ایتام است.
خبر بعدی درباره جامعه زندانیان و چشم انتظارانشان در خانه است که به‌خاطر مبالغی که گاهی ناچیز بوده، در کنار زن و فرزند و خانواده‌شان نیستند.
شاید در خبرها شنیده یا خوانده باشید که بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در راستای حمایت از خانواده‌های مثبت 5 دارای فرزند سوم و بیشتر و به‌منظور کاهش بار مالی خانواده‌ها، از سال گذشته طرحی را با عنوان «لبخند مادری» در سراسر کشور اجرا کرده .