12
شنبه 8 آذر 1399
شماره 8096
کووید-19
122
122
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
کرونا پلاس
لابد خیلی‌ها می‌گویند اینها از بچگی چیزی نفهمیدند، تیتر می‌زنند که این بچه‌ها الان باید سرکلاس درس‌شان باشند و با برنامه کودک، شاد شوند.
دولت، محدودیت‌ها را در هفته دوم طرح جامع مبارزه با کرونا تشدید کرد

یک گام دیگر به سوی تعطیلی کامل

طبق دستور رئیس‌جمهوری این هفته همه اداره‌ها تعطیل هستند به جز برخی اداره‌ها به تشخیص روسای آنها و این دستور برای همه دستگاه‌ها لازم‌الاجراست و شامل همه کارکنان دولت اعم از رسمی و قراردادی می‌شود
در پایان نخستین هفته از طرح موسوم به محدودیت‌های جامع و سراسری کرونا، دولت تصمیم تازه‌ای گرفت و تمامی اداره‌های دولتی را برای هفته دوم تعطیل اعلام کرد.

برکناری به‌دلیل کرونا

ماجرای سرپرست شهرداری الیگودرز که به‌دلیل شرکت در عزاداری عزل شد
وضعیت شیوع ویروس کرونا در الیگودرز لرستان تا همین چند روز پیش حاد بود اما با آغاز محدودیت‌هایی که این بار با مشارکت سران طوایف، ذی‌نفوذان و ریش‌سفیدان شهرستان همراه شد، بحران کرونا اندکی آرام گرفت.
هنوز برای نتیجه‌گیری زود است
هنوز برای نتیجه‌گیری زود است
در شرایطی وارد دومین هفته از اعمال محدودیت‌ها و قرنطینه‌ها برای مدیریت شیوع کووید-19 شدیم که هنوز به‌طور واضح و شفاف اعلام نشده که هدف از این تعطیلی 2هفته‌ای چه بوده است. عده‌ای گفتند که این تعطیلی و محدودیت‌ها برای استراحت کردن کادر درمان بوده است، اما برخی هم معتقدند که سیاستگذاران می‌توانستند با هزینه کمتری مثل مدیریت زمان در بیمارستان‌ها و چرخش نیروهای انسانی در مراکز درمانی و... به این هدف برسند.