02
شنبه 25 بهمن 1399
شماره 8158
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی برای درگذشت حجت‌الاسلام‌ضیاءآبادی

رهبری
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ضیاءآبادی را تسلیت گفتند.
ویژه
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به یک استفتاء تصریح کردند: انتقاد از مسئولان نباید به‌گونه‌ای باشد که موجب تحقیر یا اهانت به اشخاص شود.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر در بخش‌هایی از اداره کشور آنچنان که شایسته ملت ایران بوده عمل نکرده‌ایم از مردم عزیز و بزرگوار ایران در این ایام جشن ملی طلب عفو می‌کنم.

دفاع از جمهوریت

جهانگیری در نامه‌ای به رئیسی خواستار ورود قوه قضاییه به ماجرای هتاکی به رئیس‌جمهور شد
گزارش
سوءاستفاده از مناسبت‌های رسمی و ملی حدود یک دهه می‌شود تبدیل به فرصتی برای بداخلاقی های سیاسی و هتک حرمت جریانات سیاسی غیرهمسو شده است.
همکاری ایران و عراق در پیگیری پرونده شهادت سردارسلیمانی

همکاری ایران و عراق در پیگیری پرونده شهادت سردارسلیمانی

ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، پس از سفر سه‌روزه‌اش به عراق، در نشستی خبری گزارشی از این سفر ارائه کرد و گفت: نخستین گام در این سفر مسئله همکاری‌های دوجانبه ما و دستگاه قضایی عراق در بررسی مسائل حوزه قضایی بود.
کمپین انتخاباتی خارج از مسیر راهپیمایی
راهپیمایی امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی براساس برنامه قبلی 12مسیر منتهی به میدان آزادی داشت، ولی برای عده‌ای همه مسیرها به محل زندگی و گعده انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق در میدان72 نارمک ختم می‌شد.
دیپلماسی
با نزدیک شدن به ضرب‌الاجل ایران برای توقف پروتکل الحاقی، 2کشور عربی منطقه برای وساطت بین ایران و آمریکا با هدف بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای اعلام آمادگی کردند.