• شنبه 25 بهمن 1399
  • السَّبْت 1 رجب 1442
  • 2021 Feb 13

رؤیای بازگشت به خیابان

«دیگه از همش توی خانه ماندن خسته شده‌ام، خیلی وقت است که دوستانم و معلم‌هایم را ندیده‌ام، دلم برای بازی کردن در حیاط مدرسه با دوستانم و دختر خاله‌هایم تنگ شده، کاش زودتر کرونا تمام شود و بتوانیم از خانه بیرون برویم.

باید منتظر سلیقه خودم می‌ماندم

یکی از متفاوت‌ترین انتخاب‌های جشنواره امسال اهدای سیمرغ بلورین به رؤیا افشار است؛ بازیگر قدیمی تئاتر و سینما و تلویزیون که بخشی از حافظه بصری سال‌های دهه60 است و نقش‌‌آفرینی‌های او در مجموعه‌های تلویزیونی مثل «آینه» و «در خانه» و... هنوز خاطره‌ای روشن در ذهن عموم است.

دفاع از جمهوریت

جهانگیری در نامه‌ای به رئیسی خواستار ورود قوه قضاییه به ماجرای هتاکی به رئیس‌جمهور شد
سوءاستفاده از مناسبت‌های رسمی و ملی حدود یک دهه می‌شود تبدیل به فرصتی برای بداخلاقی های سیاسی و هتک حرمت جریانات سیاسی غیرهمسو شده است.

گورستان دولاب، میراث شهر

گورستان‌‌ها میراث شهری هستند. شهر‌ها که توسعه پیدا می‌کنند به ناچار آنها را در برمی‌گیرند. اطراف گورستان‌هایی که خارج از شهر بودند مسکونی می‌شود و کار و تجارت و شبکه عبوری برای آن‌ درنظر گرفته می‌شود. حالا سؤال این است که باید با این گورستان‌ها چه کار کرد؟ تهران بیش از 150گورستان داشته است.

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی برای درگذشت حجت‌الاسلام‌ضیاءآبادی

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ضیاءآبادی را تسلیت گفتند.

شکست رکورد اثرگذاری زمین بر قیمت مسکن

اثرپذیری قیمت مسکن از قیمت زمین یکی از واقعیت‌های بازار مسکن به‌ویژه در کلانشهرهاست.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با همشهری:

درسپاه انگیزه‌ای برای ریاست قوه مجریه وجود ندارد

سردار رمضان شریف، مسئول روابط‌عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران معتقد است که سپاه به لحاظ قوانین، مقررات و ضوابط جاری خود به هیچ‌وجه ورود مصداقی به انتخابات و حمایت از کاندیداها نداشته و نخواهد داشت و در مقوله ‌کاندیداتوری انتخابات، پاسداران و سایر نظامیان با طی کردن فرایندهای قانونی به مانند سایر شهروندان مجاز هستند درصورت برخورداری از شرایط قانونی، با حضور در انتخابات در معرض ‌رأی مردم قرار گیرند.