02
دو شنبه 29 دی 1399
شماره 8138
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
فردا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران را اعمال کرد، از کاخ سفید خواهد رفت؛ تحریم‌هایی که تا آخرین لحظات ادامه داشته است.
مزاحمت آمریکا برای دیپلمات‌های ایرانی در سازمان ملل 2روز مانده به پایان دولت ترامپ مسئولان وزارت خارجه ایران را بر آن داشت تا از طریق سفارت سوئیس در ایران به دولت آمریکا هشدار بدهند.

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهراس در حضور رهبر معظم انقلاب

رهبری
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا س با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام‌خمینی ره برگزار شد.
ناوها در تیررس موشک‌ها

ناوها در تیررس موشک‌ها

در رزمایش موشکی و پهپادی سپاه، انهدام ناوهای متخاصم از فاصله 1800کیلومتری تمرین شد
رزمایش موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان پیامبر اعظمص15 با شلیک انبوه موشک‌های بالستیک زمین به زمین و اجرای عملیات توسط پهپادهای تهاجمی بمب‌افکن در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد.
مراسم 22 بهمن چگونه برگزار می‌شود
رئیس‌جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: به‌دلیل شرایط خاصی که داریم مراسم 22بهمن امسال باید عمدتا به‌صورت نمادین خودرویی و موتوری برگزار شود تا هم برگزاری مراسم را داشته باشیم و هم به‌گونه‌ای نباشد که مشکلی برای مردم اتفاق بیفتد.
PDF ایران
کوتاه ایران
عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه می‌گوید فراموشی مردم یعنی بین قدرت سیاسی و قدرت اجتماعی فاصله ایجاد کردن که این مسئله زمینه مساعد برای بحران، شورش و آشوب است.
غلامعلی رجایی، از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب درباره نامزدهای احتمالی این جریان سیاسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری1400 به ایرنا گفت: در جریان اصلاحات عارف هم موتور خود را روشن کرده و اطلاع دارم ستاد خود را فعال کرده است، درحالی‌که اجماعی روی او نیست.