20
دو شنبه 29 دی 1399
شماره 8138
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هرسال به دلایل کاملا مشخصی در دل زمستان شاهد آلودگی هوای پایتخت هستیم و امسال نیز علاوه ‌بر دربرگیری ویروس کرونا؛ آلودگی هوا نیز مزید بر علت شده تا خیلی از شهروندان دچار مشکلات بسیار شوند.
«یوگِنی اُنه گین» رمان شعرگونه‌ای از الکساندر پوشکین، نویسنده روسی است. این داستان منظوم شاهکار پوشکین است و او به‌مدت 8سال روی آن کار کرد. این کتاب در موسیقی و ادبیات و فیلم تأثیر زیادی گذاشت و مردم عادی نیز به موضوع آن توجه داشته‌اند.
بلور‌های عظیم نمکی جزیره هرمز که با نام «الهه نمک» شناخته می‌شود یکی از جاذبه‌های گردشگری ایران است. این بلور عظیم نمک در واقع کوهی نمکی با رنگ‌های متنوع و سطحی است که به زیبایی تراش خورده است.
طرح روز
واشنگتن: دزدی در آمریکا پس از سرقت یک خودروی شاسی‌بلند هنگامی که کودکی را روی صندلی عقب خودرو یافت، در نخستین‌ دوربرگردان به‌سمت صاحب خودرو آمد و پس از تحویل کودک، مالباخته را تهدید کرد که برای این سهل‌انگاری، او را به پلیس لو خواهد داد.
دهلی‌نو: مردی در هند با هدف اثبات بی‌گناهی مارها هنگام گزیدن انسان‌ها با 72مار در یک اتاق به‌مدت 72ساعت خود را زندانی کرد. به‌گزارش آدیتی‌سنترال، نیلام‌کومار 28ساله قصد داشت ثابت کند مار‌ها فقط درصورت احساس خطر و فشار از سمت سایر جانور‌ها و صرفا برای دفاع از خود اقدام به نیش‌زدن می‌کنند.

عکس روز

تالاب بین‌المللی میانکاله، میزبان همیشگی پرنده‌های مهاجر و بومی
157بار شرکت در آزمون رانندگی

157بار شرکت در آزمون رانندگی

لندن: آژانس‌ استاندارد‌های رانندگی انگلستان DVSA طی خبری اعلام کرد؛ داوطلبی با 157بار شرکت در آزمون رانندگی این کشور، رکورد مردود‌شدن در آزمون‌های رانندگی این کشور را شکست.
غرامت 1/63میلیون‌دلاری چمدان گم‌شده
غرامت 1/63میلیون‌دلاری چمدان گم‌شده
لاگوس: دادگاهی در پایتخت نیجریه هواپیمایی امارات را محکوم کرد تا برای گم‌کردن چمدان یکی از مسافران نیجریه‌ای که ۱۲سال پیش روی‌داد، 1.63میلیون دلار به او جریمه پرداخت کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
ما خبرنگارها با اخبار بد آشناییم. چه‌بسا روزها که با اخبار نحس زندگی می‌کنیم و در شغل ما از این گریزی و گزیری نیست.