02
چهار شنبه 17 دی 1399
شماره 8130
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دیدگاه‌های هاشمی منتج به نتیجه نشد

تاریخ
محسن هاشمی، فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگویی با جماران، درباره اظهارات اخیر مرتضی نبوی عضو تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اختلاف دیدگاه هاشمی رفسنجانی و رهبری بر سر موضوع رابطه با آمریکا توضیحاتی را ارائه داد.
ویژه
نخستین رزمایش بزرگ پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت صدها فروند پهپاد از نیروهای چهارگانه ارتش در منطقه عمومی سمنان آغاز شد.

حساب و کتاب غنی‌سازی‌ 20درصدی

صالحی: هر ساعت 20گرم اورانیوم 20درصد تولید می‌شود، ماهانه 9کیلوگرم توان تولید داریم تا به 120کیلوی تکلیف‌شده در قانون برسیم
هسته‌ای
غنی‌سازی‌ 20درصدی بمب خبری‌ای بود که ایران در آستانه تغییر دولت در آمریکا و در چهلمین روز ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته هسته‌ای اعلام کرد.
پرونده زم باز است

پرونده زم باز است

سخنگوی قوه قضاییه، از صدور حکم عیسی شریفی، قائم‌مقام شهردار پیشین تهران خبر داد و آخرین وضعیت مهم‌ترین پرونده‌های قضایی را تشریح کرد
سخنگوی قوه‌قضاییه از محکومیت 6نفر از متهمان پرونده روح‌الله زم به حبس خبر داد. غلامحسین اسماعیلی روز گذشته درباره سایر متهمان این پرونده گفت: این پرونده ابعاد گسترده‌ای دارد. بخشی منتهی به رأی شد اما این پرونده به اتمام نرسیده است.
انتقاد از دوقطبی‌سازی‌ واکسن داخلی و خارجی
انتقاد از دوقطبی‌سازی‌ واکسن داخلی و خارجی
سخنگوی دولت با انتقاد از دوقطبی‌سازی‌ واکسن داخلی و خارجی که نمی‌تواند هدفی جز پاشیدن بذر ناامیدی در بین مردم داشته باشد، اعلام کرد: دولت خرید‌های اطمینان بخش درخصوص واکسن انجام داده است.

کافه مجلس -واکنش قالیباف به آغاز مجدد غنی‌سازی ۲۰درصد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره آغاز مجدد فرایند غنی‌سازی‌ ۲۰درصد در حساب کاربری‌اش درتوییتر نوشت: «آغاز غنی‌سازی ۲۰درصد، جایگاه ایران قوی و مقتدر را در مواجهه با پیمان‌شکنان احیا‌ ‌کرده و قانون‌شکنی را هزینه‌زا خواهد کرد.»