03
چهار شنبه 17 دی 1399
شماره 8130
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توسعه مترو با بودجه 12هزار میلیاردی در سال1400

حمل و نقل
شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه مترو برای تحقق برنامه‌ها و اقدامات سال1400 بودجه 12هزار میلیاردی درخواست کرده است.
ویژه
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از پیشرفت 65درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث پارکینگ مینابی منطقه15 خبر داد.
4سال از رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌گذرد؛ سال‌هایی سخت برای همه مردم؛ نه فقط به دلیل فراق و فقدان ایشان، بلکه ناشی از فشارهای سخت معیشتی و اختلال در زندگی اکثر جامعه که قادر به تامین نیازهای اولیه زندگی خود در سطح سابق نیستند.

تعطیلی پایتخت آخرین راهکار کاهش آلودگی است

پیروز حناچی: سهم شهرداری در مقابله با آلودگی هوا از همه دستگاه‌ها کمتر است
شهر
شهردار تهران تعطیلی پایتخت را آخرین راهکار کاهش آلودگی هوا دانست و گفت: ۱۹دستگاه در مقابله با آلودگی هوای پایتخت نقش دارند و سهم شهرداری در این رابطه از همه کمتر است.
شارباغ روی ریل اجرا افتاد

شارباغ روی ریل اجرا افتاد

عملیات اجرایی پروژه موسوم به شارباغ نیلوفری آغاز شد؛  پروژه‌ای که از آن به‌عنوان بزرگ مقیاس‌ترین پروژه انسان‌محور شهرداری تهران نام می‌برند و همراه با سایر پروژه‌های کوچک مقیاس شهری در دست برنامه‌ریزی و اقدام، زمینه‌ساز تحول بزرگی در مناطق ۱۷ و ۱۸ خواهد شد.
پیاده‌رو‌ها نیازمند نشاط اجتماعی
پیاده‌رو‌ها نیازمند نشاط اجتماعی
روز گذشته، جلسه شورای شهر به ریاست محسن هاشمی‌رفسنجانی در حالی برگزار شد و بررسی 4لایحه در دستور کار اعضای پارلمان شهری قرار داشت؛ مهم‌ترین آنها لایحه بهره‌برداری از پیاده‌روها بود که به‌گفته رئیس شورای شهر در فضای عمومی این ذهنیت ایجاد شده که شهرداری و شورای شهر قصد درآمدزایی از پیاده‌روها را دارند: «برخلاف نظر افکار عمومی، شورای شهر تهران با ارائه این طرح به‌دنبال ارتقای نشاط اجتماعی است.