02
یکشنبه 16 آذر 1399
شماره 8103
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ابراز نگرانی‌ها نسبت به چهاررقمی‌شدن مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا، جای خود را به کنترل دوباره بیماری، ۲هفته پس از تشدید سختگیری‌ها و محدودیت‌ها دادند.
با حکم رئیس دیوان عالی کشور، اعاده دادرسی 3محکوم اعدامی حوادث بنزینی آبان‌ماه98 در این دیوان پذیرفته شد.
علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در نشست مجازی بسیج دانشگاه صداوسیما که به‌مناسبت ۱۶آذر برگزار شد، گفته است: جریان نفوذ در قالب یک جریان اشتباه از ابتدای انقلاب وجود داشت و ۴۱سال ما داریم چوب آن را می‌خوریم و این جریان توانست اثرات خاص خودش را هم بگذارد.

مخالفت دبیر با رئیس

دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی اعلام کرد، قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها به زیان مصالح ملی نیست؛ روحانی به‌عنوان رئیس این شورااز مخالفت دولت با مصوبه مجلس سخن گفته بود
هسته‌ای
مصوبه هفته گذشته مجلس که به قانون لغو تحریم معروف شده پیش از آنکه با واکنش غربی‌ها همراه شود همچنان در داخل با واکنش‌های گسترده روبه رو شده است .
معاون اقتصادی ظریف تغییر کرد

معاون اقتصادی ظریف تغییر کرد

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه طی مراسمی، سید رسول مهاجر را به‌عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معرفی کرد و وی مشغول به‌کار شد.
2سال حبس برای مولاوردی
2سال حبس برای مولاوردی
شهیندخت مولاوردی، معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، در حکم بدوی به 2 سال حبس تعزیری محکوم شد
در پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی، معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در شعبه15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، او مجرم شناخته شد.