2
پنج شنبه 1 اسفند 1398
شماره 7886
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خشم تندروها از دیدار یک سناتور با ظریف

بی‌محلی قانونگذاران آمریکایی به مصوبه دولت این کشور در تحریم وزیر خارجه ایران خشم کاخ سفید را برانگیخته است.
ویژه
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره نامه منتشر‌شده از سوی یکی از متهمان محیط‌زیستی و ادعایش مبنی بر انجام برخوردهایی برخلاف عرف با او در روند بازجویی، گفت: من این نامه را ندیدم و در جریان موضوع آن نیستم.
علی ربیعی، سخنگوی دولت روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درخصوص آمار جان‌باختگان آبان۹۸ اظهار داشت: آنچه رئیس‌جمهوری بیان کردند، بر این اساس بوده که پزشکی قانون مرجع اعلام علت مرگ و صدور جواز دفن است.

روز انتخاب ملت

معاون اول: جای گله‌ها و مسائلی وجود دارد که باید بعد از انتخابات به‌صورت جدی به آنها پرداخته شود. باید به این فکر بکنیم که انتخابات باشکوه برگزار شود - وزیر خارجه: شاید فکر می‌کردیم اگر افراد بیشتری تأیید صلاحیت می‌شدند، حضور بیشتری در انتخابات شکل می‌گرفت اما امروز زمان آن بحث نیست - وزیر دفاع: مجلس قدرتمند و در عین حال حامی وحدت داخلی، می‌تواند به قدرت ایران بینجامد. در این دوره دشمن تمام تلاش خود را انجام داده تا حضور مردم را مخدوش کند
تبلیغات به نقطه صفر رسید و فردا نوبت مردم است که ترکیب یازدهمین مجلس پس از انقلاب اسلامی را تعیین کنند؛ مجلسی که می‌تواند پس از 4سال خروجی آن رد صلاحیت 75نفر از نمایندگانش باشد یا مجلسی باشد که با همراهی دولت، راه را برای مصالح ملی باز کند.

منع قانونی برای اعلام عمومی ردصلاحیت داریم

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره میزان تأثیر شرایط اقتصادی بر مشارکت در انتخابات، گفت: تخصص من نیست ولی به‌طور کلی عوامل مختلفی در میزان مشارکت در همه انتخابات و در همه جوامع مؤثر بوده است.
روی خط انتخابات
رأی‌دهندگان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی باید دارای 3 شرط باشند.
امیر حاتمی، وزیر دفاع در پاسخ به سؤال همشهری در حاشیه نشست هیأت دولت، گفت: جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اوکراین آسیب قابل‌توجهی دیده ‌و از بخش صنایع دفاعی خواسته شد تا برای بازسازی جعبه سیاه کمک کند.