08
پنج شنبه 2 شهریور 1402
شماره 8865
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

خرس‌ها به خواب‌های بلند زمستانی‌شان معروف هستند، اما یک خرس، این بار به‌خاطر یک چرت تابستانی آن هم روی مبل خانه مردم، معروف شده است.
ویژه
از زندان تویسرکان استان همدان خبرهای خوبی به گوش می‌رسد. این روز‌ها ۱۰زندانی زندان تویسرکان امام‌حسینع طلبیده شده اند برای پیاده‌روی اربعین و ماجرای این طلبیده شدن هم شنیدنی است. ‌
به‌گفته سخنگوی دولت تمام افراد فاقد بیمه سلامت و درمانی از ۵دهک ابتدایی، تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفتند و سهم بیمه‌شدگان از پرداخت حق بیمه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی یا کمیته امداد صفر شد.
اگر هیچ‌یک از ما به موضوعات مرتبط با حفظ محیط‌زیست هم علاقه‌مند نباشیم، باز هم می‌دانیم که زندگی بدون کاغذ مزایای زیادی برای ما و محیط پیرامون‌مان دارد.
قرآن‌های نفیس تاریخی در سراسر دنیا وجود دارند، اما یک قرآن در آفریقای جنوبی که داستان مفصل و نمادینی دارد و توسط یک عالم تبعیدی اندونزیایی نوشته شده، همچون یک جواهر بی‌بدیل نگهداری می‌شود.

پیاده روی سبز

حدود ۲هفته دیگر به مراسم باشکوه اربعین حسینی مانده و آیین‌های پیاده‌روی اربعین کم‌کم آغاز می‌شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
از آنچه بر سرش آمده بود، به هیچ‌کس چیزی نمی‌گفت، اما گاهی، خاصه در غروب، در ساعتی که آوای ناقوس کلیسا زمانی را به یادش می‌آورد که احساسی ناشناخته سراپایش را لرزانده و در تپش انداخته بود، در جان جاودانه مجروحش توفانی برمی‌خاست.
- دیدی الان چی دیدم تو آب؟
آخر هفته‌ها، فرصتی دوباره برای کسب انرژی و رهایی از روزمرگی‌ها و دغدغه‌های کاری است. هر چند تعطیلات آخر هفته کوتاه است، اما با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از آن بیشترین استفاده را کرد.