04-05
پنج شنبه 2 شهریور 1402
شماره 8865
شهرنگار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صفر تا صد یک جلسه شفاف

یادداشت
موضوع انتصابات در شهرداری تهران مورد سؤال و بررسی قرار گرفت و شهردار تهران با حضور درصحن، چند نکته را در این زمینه مطرح کرد که مورد توجه اعضای محترم شورای شهر و همچنین رسانه‌ها بود.
ویژه
مدیریت شهری، عزم خود را برای برخورد با مافیای ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز جزم کرده است.
برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب همچنان در 2 سایت اصلی شهر تهران، حواشی خود را دارد.
16آبان 1400بود که مهدی اقراریان، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: 35درصد قطارهای درون شهری و 75درصد ناوگان خط‌5 متروی تهران نیاز به اورهال دارند.
عکس روز
به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، سردیس دکتر ضیاءالدین یزدیان، استاد چشم پزشکی و نخستین جراح انحراف چشم کودکان در میدان قزوین و روبه‌روی بیمارستان فارابی نصب شد.

قانون، دست مافیا را خواهد بست

نمایندگان مجلس خواستار موشکافی و ارائه لایحه مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز شدند
گزارش
ساخت‌وسازهای غیرمجاز همچون زخمی کهنه بر تن تهران جای گرفته‌اند و هرازگاهی زخمی جدید در خیابان و کوچه‌ای سر باز می‌کند تا یادآور شود این معضل هنوز حل نشده و تهران به‌دلیل نبود قانون بازدارنده هنوز با سوداگران این حوزه دست به گریبان است.
پارکینگ به یوسف‌آباد رسید

پارکینگ به یوسف‌آباد رسید

«ما پارکبان خودروهایی شده‌ایم که صاحبان آنها از مناطق دیگر و سایر شهرهای ایران از نخستین ساعات صبح خودروهایشان را در کوچه و خیابان‌های منطقه پارک می‌کنند و ساعت8-7 که کارشان تمام شد، با همین خودروها راهی خانه‌های‌شان می‌شوند.
اجرای رمپ روی پل‌های عابر پیاده
پله‌های برقی یا مکانیزه با هدف تسهیل و تسریع عبور و مرور عابران پیاده در تهران نصب شده‌اند. البته که در این اقدام توجهی هم به وضعیت سالمندان شده است. استفاده از این تجهیزات و امکانات شهری پروتکل دستورالعمل دارد.
شورا
اعضای شورای شهر تهران دیروز در گفت‌وگو با برخی از رسانه‌ها درباره موضوعات مختلف اظهارنظرهایی داشته‌اند.
PDF شهرنگار
کوتاه شهرنگار
«هزار امید» از جمله طرح‌های مختص دختران نوجوان پایتخت است.
مهم ترین اقدامات مدیریت شهری،کف مناطق رخ می‌دهد .