07
پنج شنبه 2 شهریور 1402
شماره 8865
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تغییرات یک‌ساله قیمت شور و ترشی

میادین
قیمت انواع شور و ترشی در میادین میوه و تره‌بار طی یک سال گذشته در بعضی اقلام بیش از 70درصد رشد داشته است.
ویژه
قیمت محصولات شوینده و بهداشتی در مقایسه با ماه‌های ابتدایی سال افزایش یافته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: به خریداران پیشنهاد می‌دهیم موبایل بدون گارانتی از دستفروش‌ها یا سایت‌های نامعتبر نخرند، چون با توجه به اینکه مکان مشخصی ندارند، امکان رسیدگی به تخلف آنها وجود ندارد.
چهارراه استانبول
انرژی
وضعیت سوختگیری بنزین در تهران به روال عادی بازگشته است اما همچنان در برخی شهرها به‌خصوص شهرهای مرزی مانند سیستان و بلوچستان صف‌های بنزین برقرار است.

تولید گندم از پیش‌بینی‌ها فراتر رفت

خرید تضمینی گندم تا پایان مرداد با 43درصد افزایش نسبت به‌مدت مشابه سال قبل، از 10میلیون تن گذشت
گزارش
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران روز گذشته آمار خرید تضمینی گندم تا آخرین روز مردادماه را بیش از ۱۰ میلیون تن اعلام کرد که این میزان 500هزار تن بیشتر از پیش‌بینی‌های انجام شده است.

قیمت 175هزار تومانی دام سبک؛ واقعیت دارد؟

رئیس شورای تامین دام کشور در آخرین گفت‌وگو با رسانه‌ها حداکثر قیمت دام زنده سبک را کیلویی 175هزار تومان اعلام و عنوان کرده نرخ‌های بیش از این گرانفروشی است.
هر ایرانی یک نمره اعتبارسنجی خواهد داشت
مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طراحی مدل جدید اعتبارسنجی، سطح پوشش این مدل را به ۱۰۰ درصد می‌رسانیم تا هر ایرانی دارای یک نمره اعتبارسنجی در شبکه بانکی باشد.
محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی کشور: معتقدیم که باید از دانه‌درشت‌ها مالیات بیشتری بگیریم؛ اما به‌موجب قانون در سال ۱۴۰۱ بالغ ‌بر ۱۱۵ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های بزرگ معافیت داده شده؛ چرا باید این کار را بکنیم؟ چرا باید شرکتی که هزاران میلیارد تومان سود دارد، از مالیات معاف شود؟